امام جمعه شهرستان قرچک:

امروز هر مسلمانی در عرصه فرهنگی، باید کوشا باشد

قرچک(پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک در نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته شهرستان قرچک گفت اگر رزمنده جبهه فرهنگی نباشیم انتظار مهدی آل محمد (عج) را نباید داشته باشیم، در غیر این صورت منتظر دروغگو می‌شویم، امروز در عرصه فرهنگی هر مسلمانی باید کوشا باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
امروز  هر مسلمانی در عرصه فرهنگی، باید کوشا باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی ضمن گرامیداشت تکریم مسجد اظهار کرد: مسجد در دین ما دارای اهمیت بسیاری است، قداست و حرمت مسجد باید حفظ شود، تنها نقطه‌ای که که برای همه مردم است مسجد است و از این مکان مقدس باید بهره ببرند.

امام جمعه شهرستان قرچک با بیان اینکه نوروز، روزی مبارک است، بیان کرد: نوروز یک روز مبارک است، روایت داریم که روز ظهور حضرت ولیعصر (عج) در این روز اتفاق می‌افتد و در روایت دیگری داریم که غدیر در ایام نوروز اتفاق افتاد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز در عرصه فرهنگی، هرمسلمان باید کوشا باشد، گفت: اگر رزمنده جبهه فرهنگی نباشیم انتظار مهدی آل محمد (عج) را نباید داشته باشیم، در غیر این صورت منتظر دروغگو می‌شویم، امروز در عرصه فرهنگی هر مسلمانی باید کوشا باشد.

اسماعیلی ضمن گرامی داشت سالروز ۲۹ اسفند، روز ملی شدن صنعت نفت گفت: همه باید در صنعت دست به دست هم دهند تا با تابعیت از فرمایش مقام معظم رهبری روز به روز در حوزه صنعت و کشاورزی رشد داشته باشیم.

وی با اشاره به توافق ایران و عربستان تصریح کرد: آمریکا خواستار ایجاد اختلاف در منطقه مخصوصا کشورهای مسلمان است، ایران اسلامی نیز در خنثی‌سازی دسیسه‌های آمریکایی زبان‌زد است، بنابراین با توافق بین ایران و عربستان این دسیسه عبری و غربی خنثی خواهد شد.

خبرنگار دانش آموز: حنانه قدیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار