امام جمعه پاکدشت:

برای هر کشور، هزاران دوست کم و یک دشمن بسیار است‌

پاکدشت(پانا) - امام جمعه پاکدشت در آخرین نماز جمعه ۱۴۰۱ شهر پاکدشت، در مصلی امام خمینی که با حضور مردم برگزار شد، عنوان کرد برای هر کشور هزاران دوست کم و یک دشمن بسیار است‌.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برای هر کشور، هزاران دوست کم و یک دشمن بسیار است‌

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن لزومی در خطبه‌های نماز جمعه در رابطه با اواخر ماه نیمه شعبان صحبت کرد : به پایان ایام ماه شعبان و آغاز ایام مبارکه رمضان نزدیک می‌شویم‌، چه خوب است تا از خداوند بخواهیم اگر تا کنون آمرزیده نشدیم هم اکنون در این ایام مبارک ما را بیامرزد.

وی افزود: ماهی که پیامبر اسلام (ص) وظیفه‌هایی را برای مسلمانان تعیین کرده و از آنان خواسته است تا تکالیف خود را به درستی انجام دهند، ماه شعبان است.

لزومی همچنین گفت: در ایام نوروز همه موظف هستند تا حواس خود را جمع کنند، در جامعه هیچ کس حق بی‌تفاوتی به ماه رمضان ندارد، به خصوص که ایام ماه مبارک رمضان با عید نوروز مصادف شده است.

وی در خطبه‌ دوم نماز جمعه خود نیز در رابطه با اتحاد و یکپارچگی مردم عنوان کرد: حواسمان باشد که دشمن، منتظر این است که ما با کشور‌های همسایه از جمله عربستان به جنگ بیوفتیم تا از فرصت استفاده کنند. دشمنان منتظرند تا از هر فرصتی بر علیه ایران و سرزمین ما استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی همچنین تصریح کرد: در هر کشور هزاران دوست کم و یک دشمن بسیار است‌، پس اتحاد خود را در کشور از دست ندهید و در کنار کشورتان بمانید.

خبرنگار دانش‌آموز هستی سیاوشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار