هفت نمایش جشنواره پنجمک در اکران آنلاین تیوال

تهران (پانا) - نمایش‌آنلاین هفت فیلم تئاتر "آرش کمانگیر"، " هانسل و گرتل"، " بابا لنگ دراز"، "پوستین زرین"، "پیتر پن"، "شاهزاده و گدا" و"پری دریایی" که برای حضور در نخستین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک تولید شده اند از شنبه 27 اسفند در سایت تیوال آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
هفت نمایش جشنواره پنجمک  در اکران آنلاین تیوال

به گزارش روابط‌عمومی گروه تئاتر مستقل، همزمان با آخرین روزهای سال و آغاز سال جدید خورشیدی، هفت نمایش تولید شده جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک، نوشته و کارگردانی مریم کاظمی از طریق سایت تیوال که یکی از حامیان جشنواره بوده است پخش می‌شود.

در این نمایش‌ها هنرجویان کودک و نوجوان آموزشگاه تئاتر مستقل که زیر نظر مریم کاظمی تعلیم دیده‌اند در کنار هنرمندان شناخته شده تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

موسیقی این آثار توسط فرید نوایی انتخاب، تنظیم و ساخته شده است. موسیقی زنده سه تا از نمایش‌ها نیز زیر نظر امیر سلیمانی‌مقدم آماده شده است. طراحی لباس توسط مژگان عیوضی، طراحی صحنه توسط حسین طاهربخش، طراحی ماسک و گریم توسط افسانه قلی‌زاده، ساخت عروسک های نمایش هانسل و گرتل میترا کریم خانی انجام شده است.

محمد ژیان، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، نازنین صفا، هایده حسین زاده، فاطمه خدابنده لو، فربد تجویدی، نسیم امیرخسرو، مرجان احمدی، مهدی رمضان زاده و نرگس صفامنش از جمله بازیگران حرفه‌ای این نمایش‌ها هستند.

بهرام شادانفر ساخت تیزر، پریسا فلاح زاده طراح پوستر وبروشور، محبوبه فرج الهی عکاس، روابط عمومی زهرا شایان فر و کارگردانی فیلم تئاتر ها را بهنام فرد افشار بر عهده داشته‌اند. جواد اعرابی و سمیرا جنیدی مدیر اجرایی این جشنواره بوده‌اند. در گروه دستیاران این نمایش‌ها نیز مهراد زمانی، زهرا بخشنده، عرفان میدانلو، نسیم امیرخسرو و مرجان احمدی همکاری کرده‌اند.

این جشنواره در تابستان و زمستان 1400 با همراهی موثر پردیس تئاتر تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی ایرانمال، سایت تیوال، انتشارات گیسا، مرکز هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

مربیان و بچه‌های سراسر ایران به همراه خانواده می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز و از طریق سایت تیوال به تماشای این هفت نمایش بنشینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار