کارگردان و نویسنده موفق شهرستان رباط‌کریم و شهر جدید پرند:

تئاتر نقطه عطفی برای رسیدن به درجات بالاتر است/ فیلم

رباط‌کریم (پانا) - کارگردان و نویسنده موفق شهرستان رباط‌کریم و شهر جدید پرند، دنیای تئاتر را دنیایی سراسر پیچیدگی دانست که هیچ پایانی ندارد و نقطه عطفی برای رسیدن به درجات بالاتر است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تئاتر نقطه عطفی برای رسیدن به درجات بالاتر است/ فیلم

اکبر قهرمانی کارگردان موفق شهرستان رباط‌کریم و شهر جدید پرند در گفت‌وگو با پانا درباره کارنامه کاری خود اظهار کرد:« تاکنون موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس نخل طلایی خرمشهر در جشنواره ملی تئاتر مقاومت برای بهترین کارگردانی با ارائه نمایش شناسایی شدم. همچنین دیپلم افتخار و تندیس جشنواره سوران عشق برای بهترین نویسندگی و کارگردانی نمایش آب مرا قصه کرد را دریافت کردم و نمایش های نقل سرخ و آگراندیسمان را نیز کارگردانی کرده‌ام.»

این نویسنده و کارگردان، دنیای تئاتر را اینگونه توصیف کرد:«برای رسیدن به یک هدف، کسب دانش حرفه ای و داشتن علم، از نقاط اصلی رمز موفقیت خواهد بود. دنیای تئاتر دنیای سراسر پیچیده‌ای است و هیچ پایانی برای آن نیست. تئاتر نقطه عطفی برای رسیدن به درجات بالاتر است.»

وی در خصوص فعالیت های اخیر خود بیان کرد:«به تازگی نمایش پیرننا را کارگردانی کردم. نویسنده این نمایش علیرضا سعیدی کیاسری، بازیگر فریده دریاموج، طراح پوستر و بروشور فاطمه خدایاری،دستیار کارگردان نیلوفر اقبالی و مدیر برنامه محمود زعیمیان هستند. نمایش پیرننا قصه مادریست که هر شب یلدا برای بازگشت تنها فرزندش که ۴۰ سال به انتظار نشسته، برایش سفره می چیند و خاطراتش را مرور می‌کند. نمایش پیرننا در مجموعه تئاتر شهر تهران در سالن کارگاه نمایش به اجرا پرداخته است. تمامی مخاطبان افراد بالای ۷سال مخاطبان این نمایش هستند. از نوجوانان و جوانان تا پدران و مادران، چرا که تمامی تلاش برای حفظ جایگاه مادران سرزمینمان است.»

این کارگردان هدف نمایش "پیرننا" را تقدیر و پاسداشت مقام مادر خواند و ذکر کرد:«هدف اجرای این نمایش را نگاه ویژه به هنرمندان پیشکسوت عرصه هنر بازیگری و تقدیر و پاسداشت مقام مادر است.»

وی در پایان اذعان کرد:«هنرمند‌هایی که در تئاتر خوش درخشیدند، وارد سینما شدند، به شهرت رسیدند و مورد محبوبیت مخاطب قرار گرفتند. هیچ گلی بی عیب نیست و حرفه هنر نیز اینگونه است. یک هنرمند زمانی موفق خواهد بود که در کار خود درایت داشته باشد و با افراد کار کشته‌کار کند. هنرمند از ابتدا با توجه به علمی که در این حرفه کسب کرده با انتخاب های درست خود می‌تواند آینده حرفه هنری خود را پر بار کند.»

دانش‌آموز خبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار