معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پروش البرز:

سالی که گذشت را باید مورد ارزیابی قراردهیم

کرج (پانا) - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پروش البرز گفت سالی که گذشت باید مورد ارزیابی قرار گرفته و برای سال آینده برنامه ریزی مناسبی داشت.

کد مطلب: ۱۳۵۶۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سالی که گذشت را باید مورد ارزیابی قراردهیم

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل اموزش و پرورش استان البرز در چهارمین جلسه ستاد امتحانات سوادآموزی استان گزارشی از اقدامات انجام شده و میزان تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار سازمان ارائه کرد.

وی در ادامه اذعان کرد: در اهداف مورد انتظار سازمان در طرح های آموزش اتباع، آموزش زندانیان، آموزش اتباع طرح نروژی، طرح خواندن با خانواده و نماز کلید بهشت استان به تحقق کامل رسیده است.

عسگرپور با اشاره به چالش های موجود استان در تحقق حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی اقدامات صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرد و افزود: سالی که گذشت را باید از تمامی جوانب مورد ارزیابی قرار دهیم و برای سال آینده برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

معاون سوادآموزی استان بر نگاه علمی و پژوهشی جهت رفع موانع و چالش ها تاکید و خاطرنشان کرد: در همین راستا سازمان نهضت سوادآموزی در جهت استفاده از خرد جمعی و مردمی‌سازی سوادآموزی، فراخوان بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید» را برگزار می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار