هشدار هواشناسی برای بارش برف و باران در ۱۲ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و تشدید فعالیت آن برای ۱۲ استان هشدار طغیان رودخانه‌ها،‌آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
هشدار هواشناسی برای بارش برف و باران در ۱۲ استان

بر اساس تحلیل نقشه‌‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان،‌کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، زنجان، غرب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق، در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. امروز بارش‌ها در استان‌های خوزستان،‌ لرستان ایلام شدید خواهد بود.

امروز همچنین در بخش‌هایی از ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد روی می‌دهد. فردا در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل دریای خزر،‌ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان سامانه بارشی فعال بوده و در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی شده است.

روز جمعه در مناطقی از شمال غرب، سواحل شرقی دریای خزر و نوار شرقی کشور و شنبه در ارتفاعات کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده روی می‌دهد. یکشنبه آینده با ورود سامانه بارشی دیگری از شمال غرب و غرب کشور بارش‌ها آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار