شمس:

دریافت تندیس زرین جشنواره بزرگ عروسک خانه توسط گروه عروسکی آموزش و پرورش تنکابن

ساری(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش استان مازندران از دریافت تندیس زرین جشنواره بزرگ عروسکی توسط گروه طنز و عروسکی قند و نبات دارالقرآن بلاغ اداره آموزش و پرورش تنکابن خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دریافت تندیس زرین جشنواره بزرگ عروسک خانه توسط گروه عروسکی آموزش و پرورش تنکابن

علی شمس ناتری با اشاره به دریافت تندیس زرین جشنواره بزرگ عروسکی دارالقرآن تنکابن هدف از تشکیل گروه عروسکی قند و نبات را انتقال مفاهیم دینی و تربیتی به کودکان و نوجوانان از طریق تولید محتوا مطرح و تصریح کرد: نمایش عروسکی به عنوان ابزاری کمک آموزشی و تربیتی می‌تواند نقش مهمی در جهاد تبیین و ارتقای کیفیت آموزشی و انتقال مفاهیم تربیتی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش ارزنده تئاتر به عنوان یک شیوه آموزشی و تربیتی در کلاس درس ادامه داد: هنر نمایش از ظرفیت بسیار بالایی در ارتباط با مخاطبین دانش آموز برخوردار است و توسعه فعالیت های نمایشی در کلاس درس، پویایی و طراوت در مدارس را به همراه خواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از عوامل مجموعه نمایش عروسکی و با تاکید بر اینکه قطعا تئاتر درسی فقط به زمان جشنواره ها محدود نخواهد شد، خاطرنشان کرد: مجموعه نمایشی ماجرای بی بی نبات و قندک تنکابن در شب اول ماه مبارک رمضان در شبکه ی پویا و نهال سیما برای کسب آراء مردمی روی آنتن خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار