شهردار کاشمر در گفت‌و‌گو با پانا:

نوروز امسال در کاشمر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است

کاشمر(پانا)- شهردار کاشمرگفت، شهرداری برنامه فرهنگی خود را با محوریت قرآن و عترت و اجراء برنامه‌های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان را تدوین کرده است.

کد مطلب: ۱۳۵۶۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نوروز امسال در کاشمر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است

اصغر کوهسرخی ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به شهروندان کاشمری، اظهار کرد:« نوروز فرصتی برای تحول و نو شدن است. بهانه‌ای دل‌انگیز برای اندیشیدن، در بهار با شوقی خاص فعل توانستن را صرف می کنیم. بهار به یادمان می آورد باید برای خدمت به خدا و خلق خدا با توان بیشتری تلاش کنیم. شهرداری کاشمر در سالی که گذشت سعی کرد با همراهی شورای اسلامی شهر و با همکاری ارکان مدیریتی شهرستان، گام های موثری در حوزه ارتقای کمی و کیفی خدمات خود، بردارد.»

وی بیان کرد:« شما شهروندان عزیز شاهد هستید که در ابتدای قرن پانزدهم هجری شمسی، کاشمر با قدرت بیشتر گام در جاده پیشرفت و بالندگی گذاشت. ارتقای رتبه شهرداری از ۸ به ۹ در سال جاری گواه این مدعاست.»

شهردار شهر کاشمر گفت:« با توجه به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، شهرداری برنامه فرهنگی خود را با محوریت قرآن و عترت و اجراء برنامه های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان را تدوین نموده است. برنامه ها عبارتست از: اجرای ۱۰ شب برنامه فرهنگی با همکاری مجمع قاریان قرآن کریم در ابتداء بلوار سید مرتضی(ع) و ۱۰ شب ترتیل خوانی در پارک بانوان اجراء خواهد شد.»

وی ادامه داد:« همچنین امسال کارناوال استقبال از بهار با اجرای هنرمندان آئینی و سنتی شهرستان و اجرای مراسم عروسک های غول پیکر در ۲۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد. کاشت ۴۵۰ هزار بوته گل، ۱۲ هزار نهال درخت نوید نوروزی با طراوت را برای شهروندان دارد.»

اصغر کوهسرخی افزود:« اجراء ۲۱ اِلمان شهری متناسب با نوروز و ماه مبارک رمضان طراحی شده که در فضاهای شهری کاشمر نصب خواهد شد و همچنین با همکاری هنرستان های سطح شهرستان در اجرای دیواره نگاره، نقاشی دیواری با مجموعه مدیریت شهری صورت گرفته است.»

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار