رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر:

روند افتتاح پروژه‌های پسماند در پایتخت مطلوب است

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران روند افتتاح پروژه های حوزه پسماند در پایتخت را مطلوب توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
روند افتتاح پروژه‌های پسماند در پایتخت مطلوب است

مهدی پیرهادی در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح پروژه های حوزه پسماند در روز گذشته و تقدیر از سازمان پسماند برای اجرای این طرح ها، گفت: کارخانه پردازش MRF پسماند شرق تهران یکی از طرح های بزرگی است که در زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح شد که حرکت به سمت توسعه پایدار و کاهش مخاطرات محیط زیستی، کمک به کاهش استفاده از منابع طبیعی خام و کاهش زباله گردی از اهداف این طرح بوده است.

وی افزود: بیش از ۶۱۰ تن در این نقطه پردازش پسماند صورت می گیرد که سه منطقه ۸،۱۳ و ۱۴ را پوشش می دهد.

پیرهادی با اشاره به افتتاح کارخانه بازیافت نخاله های ساختمانی در روز گذشته، یادآور شد: بازیافت نخاله های ساختمانی توسعه پیدا کرد و به ۱۱ هزار تن در روز رسید که می تواند در حوزه حفظ محیط زیست اثرگذار باشد.

وی به افتتاح مرکز نگهداری ۷۰۰ سگ ولگرد در تهران اشاره کرد و افزود: بخش هوشمندسازی و نظارت سازمان پسماند نیز افتتاح شد که حائز اهمیت است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ۲۵ اسفند ماه خط۶ مترو و ۲کیلومتر هم از خط ۷ افتتاح می شود که در کل ۱۱ کیلومتر به خطوط ریلی تهران افزوده خواهد شد که جای تقدیر دارد، گفت: ایستگاه لاله، ولیعصر، هفت تیر، شهید دادمان و تقاطع کارگر- فاطمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار