برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش‌آموزان خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت استان خراسان رضوی گفت سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر خراسان رضوی در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد و مقام‌های برتر آن مشخص و مدال و احکام ورزشی خود را دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش‌آموزان خراسان رضوی

سی و نهمین مسابقات ورزشی دانش‌آموزان خراسان رضوی با۴٨ تیم ورزشی و حدود ٨٠٠ دانش آموزان ورزشکار برگزار شد.

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت استان خراسان رضوی درباره نحوهٔ برگزاری‌ این مسابقات گفت: در واقع ما سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان استان خراسان رضوی را در رشته های مختلف ورزشی برگزار کردیم که امروز مراحل پایانی و نهایی این مسابقات را پشت سر می‌گذاریم که در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، هندبال، بسکتبال و والیبال درحال برگزاری می باشد و نتایج برخی از آنها نیز مشخص شده است.

در این دوره از مسابقات در بخش دختران و پسران ۴٨تیم ورزشی حضور داشتند و در مجموع حدود ٨٠٠دانش آموز دختر و پسر حضور داشتند که مقام‌های برتر آن مشخص و مدال و احکام ورزشی خود را دریافت کردند.

سلطانی هدف اصلی برگزاری این مسابقات را ضمن نشاط و شادابی و پویایی در بین دانش آموزان را پیگیری می کنیم ومراحل مختلف استعدادیابی و پیشرفت ورزشی دانش آموزان را نیز رصد و پیگیری می کنیم که انشاالله عزیزانمان را در دوره های مختلف و رشته های مختلف به جامعه ورزشی کشور معرفی و باعث پیشرفت این ورزشگاران و در نهایت پیشرفت ورزش کشورمان بشویم .

نتایج مسابقات به شرح ذیل می باشد .

رشته والیبال :

مقام اول: ناحیه ۴

مقام دوم: نیشابور

مقام سوم مشترک: ناحیه ۷ - قوچان

رشته هندبال:

مقام اول: ناحیه یک

مقام دوم: ناحیه ۷

مقام سوم مشترک: تایباد- سبزوار

رشته بسکتبال:

مقام اول : ناحیه ۴

مقام دوم : ناحیه ۶

مقام سوم مشترک: ناحیه هفت - سبزوار

رشته فوتسال:

مقام اول: فریمان

مقام دوم: ناحیه ۶

مقام سوم مشترک: رشتخوار _ سبزوار

دانش آموز خبرنگار:محمد میثم کبیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار