حسین اسلامی:

جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی سنگر سازان، بی‌سنگر هستند

تربت جام (پانا) - امام جمعه تربت جام گفت جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی شهرستان تربت جام سنگرسازان بی‌سنگرند که همیشه در عرصه جهاد پای کار نظام بوده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی سنگر سازان، بی‌سنگر هستند

به مناسبت 22 اسفند سالروز تاسیس اداره بنیاد شهید و روز شهید یادواره شهدا شهرستان تربت جام به همت اداره جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی در هیات رزمندگان این شهرستان برگزار شد.

حسین اسلامی امام جمعه شهرستان تربت جام ضمن عرض خیر و مقدم اعلام کرد: ما دیدیم که مذاکرات ایران و عربستان انجام شد؛ اما نقطه تعجب اینه که در این مورد هم بازهم غرب زده ها درحال تبلیغات منفی هستند.

وی افزود: عربستان به نوعی تسلیم شد و این قدرت جمهوری اسلامی بود که عربستان را به میز مذاکره آورد. تقویت روابط ایران و چین، پیشرفت جمهوری اسلامی و ازهمه مهمتر قدرت سپاه پاسداران و پهباد های شاهد بود که بر فراز آسمان عربستان به پرواز درآمد.

وی با اشاره به شرایط مذاکره خاطر نشان کرد: عربستان شرایط ایران را پذیرفت و از یکسری عملکرد های خودش دست کشید و این اصلا موضوع کوچکی نیست.

حسین اسلامی در پایان اعلام کرد: من تشکر میکنم از اداره جهاد کشاورزی و اداره جهاد سازندگی، این سنگر سازان بی سنگر که همیشه در عرصه جهاد پای کار نظام بودند.

خبرنگار: محمد غفاریان طوسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار