مدیر آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

لزوم همراهی انجمن اولیاء و مربیان با مدارس در جهت تدوام آموزش حضوری

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از طلایه‌داران مقطع متوسطه اول و دوم این منطقه بر لزوم همراهی انجمن اولیاء و مربیان با مدارس در جهت تدوام آموزش حضوری تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم همراهی انجمن اولیاء و مربیان با مدارس در جهت تدوام آموزش حضوری

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد ضمن قدردانی از زحمات همکاران در اجرای طرح‌های آموزشی مدارس بیان کرد: حجم کار در پایان سال بسیار زیاد است، اما همکاران تلاشگر این منطقه با پشتکار و دلسوزی، طرح‌های حوزه آموزش متوسطه را به خوبی انجام دادند و در استان و کشور حائز رتبه شدند.

وی ادامه داد: فراز و نشیب‌های زیادی در طول سال تحصیلی تجربه کردیم، مسائل و مشکلات بسیاری وجود داشت اما امیدواریم با تدبیر و برنامه‌ریزی مدیران و همکاران مدارس، آموزش حضوری به صورت قوی ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول تأکید کرد: لازم است که عوارض و آسیب‌های آموزش مجازی را به دانش‌آموزان یادآوری کرده و این نکته را متذکر شویم که هیچ چیزی جای حضور دانش‌آموزان در مدرسه را نخواهد گرفت.

تیموری‌راد افزود: هر جا انجمن اولیاء و مربیان همراه مدرسه باشد، حل مشکلات بوجود آمده برای مدارس، آسان‌تر می‌شود، در مقاطع متوسطه اول و دوم مشارکت اولیاء کمتر است اما در دوره ابتدایی با توجه به اقتضای سن دانش‌آموزان، مشارکت اولیاء بیشتر است، بنابراین لازم است با برنامه‌ریزی دقیق و خلاقانه در جهت جذب همکاری انجمن اولیاء و مربیان، دانش‌‌‌آموزان و خانواده‌های آنان را به حضور پررنگ در مدارس و تداوم آموزش حضوری ترغیب کرد.

وی با توجه به مسمومیت‌های پیش آمده در مدارس گفت: این اتفاق بیشتر بار روانی برای دانش‌آموزان به همراه داشت و برنامه‌ریزی دشمن این است که فرایند آموزشی و تربیتی در مدارس ایران به درستی انجام نشود و این اتفاق همراه با آسیب بود، بنابراین انتظار می‌رود در سال جدید با نگاه بهتر و جدی‌تر کمک کنیم تا مدارس به تعطیلی کشیده نشود.

آیین طلایه داران مقاطع متوسطه اول و دوم با تقدیر از ۲۳۶ همکار فرهنگی فعال و حائز رتبه در زمینه‌های مختلف آموزشی در چند نوبت برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار