استقلال از سد رقیب اصفهانی گذشت

تهران (پانا) - استقلال با پیروزی ۲ بر صفر مقابل فولاد در هفته بیست و سوم لیگ برتر فولاد به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد و حالا نزدیک‌ترین تعقیب‌ کننده نسبت به سپاهان است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
استقلال از سد رقیب اصفهانی گذشت

فولاد و استقلال امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. با این نتیجه استقلال ۴۶ امتیازی شد تا از باخت دیروز پرسپولیس مقابل سپاهان صدرنشین استفاده کند و با یک امتیاز بیشتر به رده دوم صعود کند و فاصله سه امتیازی با سپاهان مواریس را هم حفظ کند. فولاد هم با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جای گرفت.

گل‌ها: کوین یامگا در دقیقه ۵۲ و مهدی قایدی در دقیقه ۷۶ برای استقلال

کارت زرد: سعید مهری و حسین حسینی از استقلال و مهدی غبیشاوی از فولاد

کارت قرمز: -

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ایوب والی، حمید بوحمدان (الکس آلگریا، دقیقه ۶۸)، علیرضا کوشکی، اشکان دژاگه، روبرتو تورس، عارف آقاسی، سعید واسعی، سینا مریدی (محمد آبشک، دقیقه ۶۸) و سعید آقایی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (صالح حردانی، دقیقه ۸۲)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری (امید حامدی‌فر، دقیقه ۷۲)، آرش رضاوند (زبیر نیک‌نفس، دقیقه ۸۲)، مهدی قایدی (رضا میرزایی، دقیقه ۸۲)، محمد محبی و ارسلان مطهری (پیمان بابایی، دقیقه ۷۲).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار