گولسیانی: تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی‌ام برای قهرمانی می‌جنگیم

تهران (پانا) - گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس با وجود اختلاف ۴ امتیازی با سپاهان اصفهان تاکید کرد که تا پایان برای قهرمانی خواهند جنگید و تسلیم نمی‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
گولسیانی: تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی‌ام برای قهرمانی می‌جنگیم

پرسپولیس برخلاف نتایج فوق العاده اخیر خود در اصفهان و تبریز، در خانه به سپاهان صدرنشین باخت تا ۳ امتیاز بسیار مهم و حیاتی را زا دست بدهد. با این شکست تلخ در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس ۴۵ امتیازی ماند اما سپاهان اصفهان ۴۹ امتیازی شد تا گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد.

گئورگی گولسیانی که به دلیل سرماخوردگی نتوانست در ترکیب اصلی تیمش برابر سپاهان به میدان برود، در این رابطه به خبرورزشی گفت: من با آنهایی که معتقدند با این شکست شانس قهرمانی از دست رفت، هم عقیده نیستم. با باخت مقابل سپاهان اصفهان شرایط برای تیم پرسپولیس سخت شده اما در اینجا کسی ناامید نمی‌شود و تا پایان برای قهرمانی خواهیم جنگید. ما تسلیم نمی‌شویم و تا پایان هفته سی‌ام برای قهرمانی خواهیم جنگید.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس یک هفته سخت را با بیماری اغلب بچه‌ها پشت سر گذاشت اما هرگز این موضوع را دلیل باخت نمی‌دانم. من پیامی برای هواداران پرسپولیس دارم و آن اینکه ناامید نشوند و به ما اعتماد داشته باشند. ما در هر سه جام حذفی، لیگ برتر و سوپرجام شانس بالایی برای قهرمانی داریم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم. ما برابر سپاهان در دیدار برگشت نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم چرا که بدشانسی آوردیم، ۱۰ نفره شدیم و فرصت‌هایی را هم از دست دادیم اما این پایان کار نیست.

مدافع گرجستانی پرسپولیس تأکید کرد: هنوز ۷ هفته دیگر باقی مانده و ۷ فینال پیش روی ماست. می دانیم تک تک امتیازات این ۷ بازی باقی مانده از چه اهمیت و ارزشی برخوردار است و بنابراین با همه وجود به میدان خواهیم رفت.

گولسیانی پس از سوت پایان بازی مدعی شده بود داوران ایرانی به بازیکنان خارجی راحت‌تر کارت زرد می‌دهند و بار دیگر در این رابطه گفت: من هنوز روی حرف خودم هستم. داور بازی می‌توانست یکی از دو کارت زرد را به لئاندرو پریرا ندهد یا برای اخراج او عجله نکند. در طول بازی چند خطا روی پریرا انجام شد که داور ندید یا جور دیگری سوت زد و این مسائل بازیکن را عصبی می‌کند. او از برزیل آمده که اینجا بازی کند، گل بزند و ثابت کند خرید خوبی بوده است. حالا با شرایط خاصی مواجه شده و دو، سه بار سوت‌ها علیه‌اش می‌شود که اعتراض می کند. من این اخراج را تأیید نمی‌کنم اما باز تکرار می‌کنم داور کمی عجله کرد.

گولسیانی در پایان به بازی بعدی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اشاره کرد و گفت: ما سپاهان را باید فراموش کرده و از همین حالا باید به فکر بازی با مس رفسنجان باشیم. من مطمئن هستم تیم‌های رقیب در هفته های آینده امتیاز از دست می‌دهند و اگر باهوش و کم‌اشتباه‌تر بازی کنیم می‌توانیم جشن قهرمانی هم بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار