سیاهکلی در‌ گفت‌و‌گو با پانا:

دولت سیزدهم پویایی خوبی در حوزه صادرات ایجاد کرده است

سرمایه‌گذاری چینی‌ها در ایران،‌ به حل مسائل کشورمان کمک می‌کند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه سرمایه‌گذاری چینی‌ها در کشور،‌ به حل مسائل کشورمان کمک می‌کند، گفت اگر طبق تفاهم‌نامه‌هایی که در سفر رئیس جمهور به چین به امضا رسیده است، گام‌های عملیاتی برداشته شود، نتیجه خوبی را شاهد خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۳۵۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم پویایی خوبی در حوزه صادرات ایجاد کرده است

لطف الله سیاهکلی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص افزایش مراودات دولت سیزدهم با همسایگان، اظهار کرد: «کشور برای توسعه نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است؛ منابع داخلی ما به قدری نیست که ما بتوانیم همه مسائل توسعه‌ای را پیگیری کنیم بنابراین لازم است که در جهت سرعت دادن به پیشرفت، از ظرفیت سایر کشور‌ها استفاده کنیم.»

نماینده مردم قزوین در مجلس افزود: «آخرین سفر خارجی رئیس جمهور به چین بود که بسیار حائز اهمیت بود چرا که قرار است چینی‌ها در داخل کشور سرمایه‌گذاری کنند و این سرمایه‌گذاری به حل مسائل ما کمک می‌کند. اگر طبق تفاهم‌نامه‌هایی که به امضا رسیده است، گام‌های عملیاتی برداشته شود، نتیجه خوبی را شاهد خواهیم بود و آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.»

وی گفت: «متأسفانه در دولت قبل به شرق یعنی چین، روسیه، هند، پاکستان و سایر همسایگان بی‌توجهی شد. دولت سیزدهم فعالیت با همسایگان را افزایش داده و مراودات بیشتر شده است.»

سیاهکلی خاطرنشان کرد: «قریب به ۵۰ هزار میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشتیم که این موضوع نشان‌دهنده این است که پویایی خوبی در حوزه صادرات ایجاد شده است. در حوزه سرمایه‌گذاری نیز اگر تغییر و تحول ایجاد کنیم، می‌توان آینده خوبی را تصور کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار