معاون استاندار قم در گفت وگو با پانا:

تربیت سرباز امام زمان(عج) یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های شیعه است

قم (پانا) - معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم نیمه شعبان را نقطه شروعی برای فرآیند تربیتی نسل آینده عنوان کرد و گفت امروز یکی از تکالیف مهم والدین، حفظ جامعه شیعه و تربیت سرباز برای امام زمان(عج) است.

کد مطلب: ۱۳۵۴۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت سرباز امام زمان(عج) یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های شیعه است

ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم امروز در حاشیه همایش پیاده روی کالسکه سواران نسل ظهور به سمت مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: میلاد مسعود امام زمان(عج) یک نقطه ویژه در تاریخ بشریت بوده و در کنار همه رخدادهایی که در آن اتفاق می‌افتد، سرآغاز تحول بشریت با امام حیّ است.

وی افزود: ما شیعیان برای این تحول نیازمند آمادگی و تجهیز هستیم که یکی از مهمترین آمادگی‌ها، تربیت نسل آینده به عنوان سربازان امام زمان (عج) است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با اشاره بر اینکه مهمترین ویژگی سربازان حضرت بقیه الله وفاداری به آرمان‌ها است، عنوان کرد: وظیفه تک تک ما تربیت سربازانی است که وفادار به آرمان‌های امیرالمومنین (ع) و قطره قطره خون شهدای کربلا باشند.

ابوالقاسم مقیمی با یادآوری شکست دشمن و کسب افتخاری بزرگ در اتفاقات ماه‌های اخیر ،تصریح کرد: یکی از افتخارات ما، پدران و مادران متولد انقلاب اسلامی بود که عنوان پدر و مادر شهید به آنها داده شد و مثال بارز آن شهید زاهدلویی است که پدر و مادر ایشان جزو فرزندان انقلابند و این نوید این نقطه را می‌دهد که راه جهاد، شهادت، اعتقاد و پایداری نه تنها بسته نشده بلکه به روشنی جلوی پای ما می‌درخشد.

مقیمی بر تکالیف مهم جامعه شیعه اشاره کرد و گفت: از مهمترین تکالیف ما، اول حفظ جامعه شیعه هم از لحاظ تعداد است و دستور مقام معظم رهبری در فرزندآوری تکلیفی برای ما است تا بتوانیم این نسل ظهور را تقویت کنیم؛ دومین تکلیف نیز تربیت لازم برای این امیدان آینده است که انشاالله سربازان شایسته‌ای برای امام زمان(عج) باشند.

دانش آموز خبرنگار: محمدحسن نوروزی منش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار