همزمان با نیمه شعبان صورت گرفت

برپایی مجلس جشن هیات دانش‌آموزی «حضرت صاحب الزمان» در قم

قم (پانا) - مراسم جشن نیمه شعبان با حضور اعضای هیات حضرت صاحب الزمان(عج) متشکل از دانش‌آموزان فرزند شهدا و ایثارگران در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی مجلس جشن هیات دانش‌آموزی «حضرت صاحب الزمان» در قم

بیست و سومین مراسم جشن نیمه شعبان و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) با حضور اعضای هیات حضرت صاحب الزمان(عج) در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام حاجی نصیری از اساتید دانشگاه با اشاره به آیات و روایات، به بیان سخنانی پیرامون محبت امام زمان(عج) به یاران و محبان خویش و نحوه توسل و تمسک به آن حضرت پرداخت.

همچنین خاطره گویی طنز حسین پاینده معروف به حسین ملات از رزمندگان پیشکسوت لشکر 17، خاطره گویی، اجرای سرود سلام فرمانده، اجرای سه سرود توسط دانش آموزان گروه ساقی کوثر و نیز مدیحه سرایی به مناسبت سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) از بخش های این مراسم بود.

در این مراسم دانش آموزان و معلمان سابق و هسته های اصلی هیات دبیرستان شاهد صاحب الزمان(عج) و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش حضور داشتند.

سید حسین موسوی، رابطی مسئول هیات صاحب الزمان(عج) در حاشیه مراسم به پانا گفت: این هیات متشکل از فرزندان شاهد و ایثارگران دبیرستان شاهد صاحب الزمان(عج) استان قم است که از سال 1377 تشکیل شده و تمامی برنامه های مناسبتی بویژه جشن نیمه شعبان را بدون اتکا به هیچ دستگاه و نهادی و صرفا با مشارکت خود اعضا برگزار می کند.

در حاشیه جشن هیات دانش آموزی صاحب الزمان(عج)، میز نقاشی کودکان به همت تعدادی از اعضای مجلس دانش آموزی دختران استان برپا شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار