کانون‌های مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی است

شهرکرد (پانا) - آیین گرامیداشت سی امین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد به همراه آیین اختتامیه رویداد فرهنگی، هنری و ورزشی بچه‌های مسجد با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در شهرکرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی است

در این آیین که همزمان با ایام ولادت حضرت بقیه الله الاعظم و در آستانه ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد و به میزبانی کانون شهید چمران مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد ، مسئولین ارشد استان و مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و مدیران رابطان و اعضا کانون های مساجد حضور داشتند و در جریان این برنامه، گزیده ای از فعالیت های مختلف کانون های مساجد به تصویر کشیده شد.

اجرای دو اثر فاخر توسط گروه سرود نسیم صبا لردگان و اجرای تئاتر توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری انصارالمهدی فارسان نشانه ای از توانمندی و ظرفیت مساجد در زمینه های فرهنگی داشت.

گفتنی است این آیین با اختتامیه رویداد استانی فرهنگی و هنری و ورزشی بچه های مسجد، همراه بود و برگزیدگان رشته های مختلف این رویداد، معرفی و تقدیر شدند.

کانون های شهرستان بن نیز در این رویداد حضور فعال داشتند و در بخش شعر غزل علی بیگی از کانون کریم آل طاها رتبه اول استان را کسب کرد. همچنین مبینا اکبری از کانون کریم آل طاها از برگزیدگان بخش کتابخوانی بود. علی اصغر حیدری از کانون علم الهدی و حمزه بهارلویی از کانون مهرپویان یانچشمه به عنوان مدیر برتر کانونی و خیرالنسا امانی از کانون کریم آل طاها و زهرا نادری از کانون علم الهدی به عنوان رابطان برتر کانونی تقدیر شدند.

دانش آموز خبرنگار: غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار