مشارکت یکصد هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی درجشن نیکوکاری

بیرجند (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد امسال قریب یکصد هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشن نیکوکاری شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۴۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت یکصد هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی درجشن نیکوکاری

سید مهدی نبوی ثالث در آیین نمادین برگزاری جشن نیکوکاری که در دبیرستان شاهد شیخ هادی هادوی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این جشن در بیش از ۶۷۵ مدرسه استان در دوره های مختلف تحصیلی برگزار می شود.

وی، با اشاره به کمک ۱۴ میلیاردی مردم نیکوکار استان در جشن نیکوکاری سال گذشته تأکید کرد: دانش آموزان نوع دوست خراسان جنوبی، در سرآغاز هفته احسان، با شرکت در جشن نیکوکاری، مشق عشق و ایثار کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که روز احسان و نیکوکاری، حرکت و همایشی ملی، جهت زدودن چهره ناپسند فقر و درماندگی است، تصریح کرد: جشن نیکوکاری، تجلی عشق، اکرام و روز پروانگی و پروانه شدن مردم استان بویژه دانش آموزان بهارستان علم و ادب است و این اقدام، ستودنی است.

به گفته نبوی ثالث جشن نیکوکاری به لحاظ معنوی، اجتماعی و فرهنگی دارای کارکردهای ویژه‌ای است که از جمله آنها می‌توان به گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار