همزمان با هفته منابع‌طبیعی و روز درختکاری

غرس درخت به یاد شهدای دانش‌آموز در ناحیه دو بندرعباس

هرمزگان (پانا) - درهفته منابع‌طبیعی و روز درختکاری و با حضور معاون پرورشی آموزش و پروش هرمزگان، کاشت چهار اصله درخت با یاد و نام شهدای دانش‌آموزی در دبیرستان شهید نیکار ناحیه دو بندرعباس کاشت شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
غرس درخت به یاد شهدای دانش‌آموز در ناحیه دو بندرعباس

صبح امروز همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و با حضور محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، حسن علی نژاد مسئول سازمان دانش آموزی هرمزگان، امیرعلی ناصری مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس، معاون پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت و همکاران دبیرستان شهید نیکار ناحیه دو بندرعباس، چهار اصله درخت با یاد و نام شهدا در آموزشگاه شهید نیکار کاشته شد.

محمود غیبی در آئین کاشت درخت در این آموزشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و روز درختکاری با اشاره به آیات قرآن در راستای ارزش و اهمیت درخت و درختکاری افزود: درخت به اندازه ای ارزشمند است که علاوه بر آنکه برای طبیعت و مخلوقات خداوند مثمرثمر است، در آیات قران (سوره الرحمان) آمده است که درخت سجده می کند و تسبیح خدا را می گوید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان دانش آموزان و اولیاء گرامی را به کاشت و نگهداشت درختان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار