مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری:

ولایت‌مداری میراث گرانبهای شهداست

ساری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در مراسم محفل با شهدای دانش‌آموزی و فرهنگی که در مدرسه شاهد اکبر پور این ناحیه برگزار شد گفت دانش‌آموزان ولایت‌مداری ، این میراث گرانبهای شهدا را فرا گیرند.

کد مطلب: ۱۳۵۴۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ولایت‌مداری میراث گرانبهای شهداست

مراسم یادواره شهدا و محفلی با شهدای دانش آموز و فرهنگی با حضور آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه دراستان مازندران، نوبخت فرماندار ساری، نوکنده مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوساری ، خانواده شهدای حرم و امنیت، مسئولین شهرستانی، خانواده دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه دو ساری برگزار شد .

زین العابدین نوکنده در این مراسم که با هدف آشنایی دانش آموزان با شهدای دانش آموزی و فرهنگی برگزار شد؛ ضمن خیر مقدم به مهمانان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع امنیت، سلامت و مدافعان حرم، به خصوص شهدای تعلیم و تربیت، ویژگی های بارز رزمندگان و شهدا را اطاعت پذیری از ائمه معصومین ، فرهنگ قرآنی و ولایت فقیه بیان کرد.

وی ابراز کرد : پیام شهدا به دانش آموزان این است که اولین خاستگاه همه آنان همانند شهدا اطاعت از ائمه معصومین باشد .

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه دو ساری افزود : ولایت مداری ، مهمترین ویژگی و مولفه شهدا به شمار می رود که این خصیصه موجب اقتدار میهن عزیزمان در برابر دشمنان و تهاجمات فرهنگی آنان است .

″نوکنده″ ادامه داد: شهدا میراث گرانبهایی برجای گذاشتند که ما باید در حفظ و نگهداری آنان کوشا باشیم و فرماندهان خوبی جهت گسترش این میراث ماندگار باشیم .

وی با مخاطب قرار دادن فرهنگیان این ناحیه بیان کرد: همکاران ما در نهاد تعلیم و تربیت با بهره گیری از خط و مش شهدا در مسیر رسالت خود فرزندانی را تربیت کنند، که در جهت حفظ فرهنگ غنی اسلامی، عقاید و باورهای مردم سرزمینمان دریغ نکنند و همانند شهدا در راه اخلاص قدم بردارند.

دانش آموز خبرنگار: فائزه بشکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار