برگزاری نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان تعاون و رفاه معلم قطب یک استان خوزستان و مسئولان و نمایندگان

خبرگزاری پانا:نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان تعاون و رفاه معلم قطب یک استان خوزستان و مسئولان و نمایندگان نمایندگی های بیمه ایران در سالن جلسات پژوهشسرای غدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید بهادر موسوی مدیر این ناحیه در این جلسه با اشاره به اهداف بیمه گفت: ایجاد امنیت روانی برای بیماران یکی از اهداف مهم بیمه و خدمات بیمه ای می باشد لذا مسئولان بیمه ایران باید تمام تلاش خود را در راستای تحقق این مهم به کار گیرند.
وی در ادامه با اشاره به شان و جایگاه فرهنگیان در جامعه گفت: بیمه طلایی فرهنگیان باید با ارتقا شان و جایگاه معلم منتهی گردد لذا ضرورت دارد نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود در اجرای خدمات بیمه از جمله بوروکراسی خفیف حاکم بر بیمه طلایی اقدام کنیم تا فرهنگیان با آرامش خاطر از خدمات بیمه طلایی بهره مند گردند.
نعمت زاده رئیس اداره تعاون و رفاه معلم اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان هدف از برگزاری این نشست تخصصی را ارائه راهکارها و دریافت پیشنهادات کارشناس مسئولان و کارشناسان تعاون قطب یک استان خوزستان در جهت بهبود امور بیمه ای فرهنگیان عنوان کرد.
آخوندی مدیر مجتمع بیمه ای ایران استان خوزستان در این جلسه از پرداخت هزینه های درمانی فرهنگیان بین 7 تا 10 روز خبر داد و ابراز امیدواری کرد این زمان به میزان کمتری تقلیل یابد.
در ادامه این جلسه کارشناس مسئولان و کارشناسان تعاون و رفاه اداره های آموزش و پرورش قطب یک استان خوزستان پیشنهادات و راهکارهای اجرایی خود در راستای بهبود نظام بیمه ای فرهنگیان در موارد مختلف را ارائه کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار