ریحانه عابدی*

دیگر دلتنگی‌های ما مخصوص جمعه‌ها نیست

این نامه را با دلی آشفته و با چشمان گریان نوشته‌ایم و آن را از قلبمان برایتان پست می‌کنیم ، به امید اینکه صدای مظلومان و دل شکستگان را بشنوید .

کد مطلب: ۱۳۵۳۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دیگر دلتنگی‌های ما مخصوص جمعه‌ها نیست

سلام بر تو ای آقای خوبی ها و درود بر تو ای منجی عالم بشریت !

اینک ای مسافر شب های تار ! نمی دانم کجایید ، در بر یا بحر ، در آسمان یا زمین ، فقط می دانم در هر لحظه کنار مایید و از ما مراقبت می کنید می دانم که می بینید و می شنوید . می دانم که می دانید چقدر منتظرتان هستیم و دیگر دلتنگی های ما مخصوص جمعه ها نیست . هر روز منتظرتان هستیم ، آنقدر که برگه های تقویم لحظه به لحظه لعنتمان می کند . منتظرتان هستیم تا زمانی که شما با حضورتان جهان را به مقصود برسانید.

ای غریب همیشه آشنای ما ! بگویید که می آیید و مرهمی می شوید بر دل‌های خسته و تنهایمان و جهان را از عدل و داد پر می کنید و به این جهان بی اساس پایان می دهید ، بگویید که می آیید و جهان را از خواب غفلت بیدار می کنید . بگویید که در نمازهایتان برای ما هم دعا می کنید تا به راهی هدایت شویم که پایان آن راه رسیدن به خدای تعالی است .

خدایا می دانم که بنده ی خوبی نیستیم و با گناهمان موجب ریزش اشک های مروارید مانند مولایمان می شویم، اما کمکمان کن تا ما هم یکی از یاران حقیر صاحب الزمان باشیم .

به امید اینکه از نزدیک زیارتتان کنیم و در آغوشتان بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار