تشکیل بیش از۸۰۰ هسته کنشگر فرهنگی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان دختر در ماه رمضان

شیراز (پانا) - معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان‌ دانش‌آموزی استان فارس گفت با توجه به تجربه موفق سازمان دانش‌آموزی استان فارس در برگزاری ویژه برنامه‌های هویتی دخترانه در یک سال گذشته، نظر به تشکیل قرارگاه فرهنگی شهیده راضیه کشاورز، هسته‌های مسئله ور دخترانه در مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش استان فارس با مدیریت سازمان دانش‌آموزی تشکیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل بیش از۸۰۰ هسته کنشگر فرهنگی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان دختر در ماه رمضان

سحر خادمی عنوان کرد: هسته‌های دانش‌آموزی در سطح مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش استان فارس با رویکرد هویتی و با هدف تقویت پیوند اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد روحیه ملی و دینی، برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: پیوست‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، فضای مجازی، ایجاد نشاط و سرزندگی محیط‌های آموزشی را شامل می‌شود.

خادمی با بیان برگزاری دوره‌های تخصصی متناسب با تربیت دخترانه بیان کرد: آموزش‌های سواد رسانه و فضای مجازی، دوره‌های مبتنی بر نقش‌پذیری اجتماعی، پویش‌ها و مسابقات ابتکاری با مدیریت هسته‌های دخترانه شکل گرفته برنامه‌‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با هم‌افزایی و روحیه جهادی دانش‌آموزان نسبت به تشکیل این هسته‌های دانش‌آ‌موزی و فضا‌سازی متناسب با بسته تحولی فرهنگی پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان این اقدام ماندگار در آموزش و پرورش استان فارس ‌اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار