در آستانه عید امید برگزار شد:

مراسم جمع آوری مهر و همدلی برای خانواده های کم بضاعت در آستانه میلاد منجی بشریت

تهران(پانا) - کمک به خانواده های کم بضاعت زیر سایه جشن های مذهبی یکی از نتایج افزایش انسانیت، همدلی و ایجاد مهر و محبت در جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جمع آوری مهر و همدلی برای خانواده های کم بضاعت در آستانه میلاد منجی بشریت

محبوبه سلیمانی، مدیر دبیرستان شهدای مکه ضمن اعلام این خبر در گفت و گو با پانا بیان کرد: میلاد امام زمان(عج) و نیمه شعبان ایامی برای همدلی با خانواده های نیازمند بوده و همیاری و انفاق در این روز بسیار بابرکت خواهد بود و همچنین کمک به خانواده های کم بضاعت زیر سایه جشن های مذهبی یکی از نتایج افزایش انسانیت در جامعه است.

سلیمانی در ادامه گفت: برگزاری جشن های مذهبی تنها بهانه ای برای ایجاد حس شور و شوق در دانش آموزان، همدلی با خانواده های آنها و ایجاد اتحاد اجتماعی و الگو سازی برای جوانان و نوجوانان است.

وی همچنین اظهار کرذ: دبیرستان ما،با تکیه بر تجربه کادر تحصیلی، استقبال دانش آموزان و همکاری خانواده های صبور آنان توانست با الگو برداری از سنت های دیرینه اسلامی_انسانی، سهم کوچکی در زیبا سازی ایام پایانی سال برای خانواده ها داشته باشد.

اعظم بخشیان از اعضای کادر تحصیلی نیز با تایید مطالب مدیر مدرسه افزود: همیاری و همدلی تنها وظیفه انسانی دانش آموزان است و بلکه حق و انتخاب آنان در ساخت آینده ای روشن برای یکدیگر و الگو گرفتن از پیشکسوتان این راه با شعار:#عید_مهر_و_همدلی است.

بنی آدم اعضای یک پیکرند، که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار،دگر عضو هارا نماند قرار

خبرنگار دانش آموز: آتنا شایان

#عید_مهر_و_همدلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار