دانش‌آموزخبرنگاران برگزیده پانا در جشنواره رسانه‌ای ابوذر چه گفتند؟

پریسان حدادی: من در پانا به آرزوهایم می‌رسم/فرزین کریمی: از پانا سپاسگزارم که فرصت دیده شدن را به ما دانش‌آموزان مناطق دورافتاده داده است

تهران (پانا)- فرزین کریمی از شهرستان کوهرنگ و پریسان حدادی از شهرستان‌های استان تهران، دانش‌آموزخبرنگاران برگزیده پانا در جشنواره رسانه‌ای ابوذر بودند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران برگزیده پانا در جشنواره رسانه‌ای ابوذر چه گفتند؟

مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر، ظهر امروز با حضور سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، سخنگوی دولت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه رسانه در تالار ایوان شمس تهران برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در سطح ملی که 2 نفر از آن‌ها دانش‌آموزخبرنگاران پانا هستند، تجلیل به عمل آمد.

این دانش‌آموزخبرنگاران هنگام دریافت جوایز خود، دقایقی برای حاضران سخنرانی کردند.

معلمان با کمبود امکانات، صبورانه مشکلات را شکلات کردند

فرزین کریمی گفت: شنیدن قصه فرزندان بلوط، خالی از لطف نیست. من از پشت کوه‌هایی می‌آیم که هر روز خورشید از آنجا طلوع می‌کند.

وی افزود: بعد از سال‌ها آموزگاران مَرد، امسال برای اولین بار در تاریخ روستای ما 4 معلم خانم برای مدرسه ما فرستاده شد. از روزهایی می‌گویم که در سرزمین آب و آیینه و آفتاب ما و معلمان ما با کمبود امکانات آب خوردن برای خود و دانش‌آموزان مواجه بودند اما صبورانه مشکلات را شکلات کردند. از روزهایی می‌گویم که دوست داشتم کاندیدای مدرسه شوم تا مثل معلمان، مشکلات را حل کنم

و وقتی مدیر محترم (خانم بالی‌پور) اسم مرا برای کاندیدای شورای مدرسه نوشت به خودم قول دادم که با صحبت کردن با دهیار روستا مشکل آب مدرسه را حل کنم.

این دانش‌آموزخبرنگار ابراز کرد: جالب است بدانید که من وخانم بالی‌پور توانستیم با کمک دهیار، مشکل آب را حل کنیم. بار دیگر به همراه خانم بالی‌پور برای درخواست و تحویل لوازم ورزشی به اداره رفتیم. من در آنجا احساس با ارزشی کردم.

وی با بیان اینکه جرقه خبرنگاری من زمانی زده شد که مدیر مدرسه (خانم بالی‌پور) یک مسابقه خبرنگار پانا شدن در گروه مدرسه برگزار شد، خاطرنشان کرد: از آن روزی می‌گویم که 3 متر برف در استان چهارمحال و بختیاری باریده بود و من تصمیم گرفتم که یک گزارش از آنجا بگیرم و برای خانم مدیر بفرستم. مدیر هم من را استقبال کرد و تشویقم کرد و فیلم من به تهران فرستاده شد و پسندیده شد و بعد از این خبرگزاری با من تماس گرفتند و گفتند گزارش خبری من حائز کسب رتبه در جشنواره ملی ابوذر شد.

کریمی ابراز کرد: من از مسئولان پانا سپاسگزارم که فرصت دیده شدن را به ما دانش‌آموزان مناطق دورافتاده هم داده‌اند.

من در پانا به آرزوهایم می‌رسم

پریسان حدادی نیز گفت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما بزرگواران دارم.

وی افزود: پریسان حدادی هستم. کوچکترین خبرنگار خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران از منطقه شهریار

حدادی ابراز کرد: خیلی خوشحالم که من را در جمع خانواده بزرگ و تلاشگر پانا پذیرفتید و با دلسوزی و مهربانی از من حمایت می‌کنید و نقش مثبتی در زندگی من داشتید.

حدادی اظهار کرد: من در پانا به آرزوهایم می‌رسم و منتظر نمی‌مانم قطاری بیاید و من را به آرزوهایم برساند. پانا خانه دوم من است که در آن توانستم خودم را پیدا کنم، رشد کنم و بدانم هدفم برای آینده چیست.

این دانش‌آموزخبرنگار خاطرنشان کرد: از اینکه به من اطمینان کردید و با صبر و حوصله به من آموزش می‌دهید از تک‌تک شما عزیزان ممنونم.

پس از صحبت های این دو دانش آموز خبرنگار، مورد تشویق حاضران قرار گرفتند و مسوولان جشنواره قول دادند که یک دست لباس خبرنگاری، یک دستگاه دوربین عکاسی و دستگاه ضبط خبرنگاری به این دانش آموز خبرنگاران اهدا کنند.

بهنام آقاجانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار