برگزاری پیاده‌روی عمومی« سلامتی را قدم بزن» در شیروان

شیروان (پانا)- به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته جوان،« پیاده‌روی عمومی سلامتی را قدم بزن» با حضور جمعی از مدیران، کارکنان ادارات، فرهنگیان، دانش‌آموزان، عموم مردم، داوطلبین و سفیران سلامت، از میدان انقلاب تا کوهستان پارک شیرکوه شیروان، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیاده‌روی عمومی« سلامتی را قدم بزن» در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، در این پیاده روی عمومی با بیان تبریک اعیاد شعبانیه، هفته جوان و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا گفت: امروز شما، با روزهای قبل خیلی فرق دارد و دیگر تکرار شدنی نیست و آن کسی از زندگی لذت می برد که آن را درک کند و بهانه نگیرد.

مجید یگانه پور، با اشاره به اینکه جوانی دیگر بر نمی گردد، افزود: کسی که ورزش می کند، رفتار و نحوه زندگیش با دیگران فرق دارد؛ چرا که ورزش عامل تغییر مثبت در رفتار با هم نوعان است و لذا ورزش کردن با خانواده یکی از روش های موفق در زندگی است.

وی در ادامه اظهار داشت: همه ما باید برای ورزش کردن و کتاب خواندن وقت بگذاریم.

مهدی شعبانی؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان نیز گفت: ان شاءالله، همانند این برنامه، برای سال آینده هفته ای یک برنامه پیاده روی از طریق هیئت ورزش های همگانی در کوهستان پارک شیرکوه یا پارک کوثر خواهیم گذاشت.

مهدی شعبانی، افزود: در تعطیلات نوروز سال آینده نیز مسابقات والیبال، فوتسال و والیبال جام خاکی روستایی در شهرهای شیروان، لوجلی و روستای حسین آباد برگزار خواهد شد.

مسئول واحد ارتقاء و سلامت مرکز بهداشت شهرستان شیروان نیز گفت: طبق نیازسنجی های صورت گرفته، اولین بیماری فراگیر در سطح استان و شهرستان شیروان، بیماری های فشار خون و قلبی عروقی است.

حمیده یاوری زاده با بیان شعار، در این مسابقه همه برنده هستیم، افزود: یکی از راه های کنترل بسیاری از بیماری ها انجام ورزش های سبک و به ویژه پیاده روی است که ان شاءالله همانند این برنامه پیاده روی در روزهای آینده نیز برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، این پیاده روی عمومی توسط اداره ورزش و جوانان، مرکز بهداشت، هیئت ورزش های همگانی و با همکاری فرماندهی انتظامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان برگزار شد.

در پایان، ۲۰ هدیه به قید قرعه به شرکت کنندگان در این پیاده روی اهدا شد.

خبرنگار: ام البنین ملا علی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار