انتخابات فدراسیون کاراته برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مجمع انتخابات فدراسیون کاراته در حالی قرار است سه شنبه هفته جاری برگزار شود که تاکنون نامزدهای نهایی حاضر در این انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.

کد مطلب: ۱۳۵۳۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات فدراسیون کاراته برگزار می‌شود

بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان و تاکید مسئولان آن در مصاحبه‌های مختلف مجمع انتخابات فدراسیون کاراته ۱۶ اسفندماه برگزار خواهد شد. اما اعلام نشدن اسامی نامزدهای نهایی که باید در این انتخابات برای رسیدن به صندلی ریاست رقابت کنند، تاکنون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

سید عباس احمد پناهی، کامبیز بابایی نعمتی، علی خرمی، علیرضا سمندر، احمد شقاقی، سید حسن طباطبایی، هومان عسگری، علی محمدی شیخی، محمد ابراهیم مرجانی و حبیب الله ناظریان ۱۰ نفری بودند که برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.

پس از آن کمیسیون تطبیق جهت بررسی مدارک نامزدها تشکیل و در نهایت هومان عسگری، سیدحسن طباطبایی و سیدعباس احمد پناهی مجوز حضور در انتخابات دریافت کردند. پس از آن نیز ناظریان و سمندر به این لیست اضافه شدند. البته حضور این ۵ نفر در انتخابات در صورتی است که مراحل تائید صلاحیت نهایی شود. اما تا صبح امروز یکشنبه وزارت ورزش و جوانان هیچ واکنشی به این انتخابات نداشته است.

وحید مؤمنی دبیر فدراسیون کاراته در این مورد برگزاری مجمع انتخابات در موعد مقرر به خبرنگار مهر گفت: تا این لحظه که برگزاری مجمع قطعی است و چیزی اعلام نشده است. برای نامزدهای حاضر در انتخابات نیز منتظر اعلام وزارت ورزش هستیم تا اطلاع رسانی لازم انجام شود.

این در حالیست که وزارت ورزش مدتهاست این مسیر را در پیش گرفته و تائید صلاحیت و اسامی نامزدهای نهایی را در دقیقه ۹۰ که نه، در وقت‌های اضافه اعلام می‌کند.

روز شنبه اسامی سه نامزد نهایی انتخابات فدراسیون هاکی در حالی روی خروجی سایت‌ها قرار گرفت که طبق برنامه مجمع آن قرار است امروز برگزار شود.

به نظر می‌رسد برای انتخابات کاراته هم همین روند طی شده و تا فردا دوشنبه باید منتظر واکنش وزارت ورزش بود. روندی که بدون شک اشتباه است و زمان را برای تبلیغ برنامه‌ها از نامزدها گرفته و به آنها نیز که تائید نشدند نیز زمانی برای اعتراض نمی‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار