افتتاحیه نهمین و آخرین دوره از اردوی زیارت اولی های کشوردر مشهد مقدس

مشهد(پانا) -افتتاحیه آخرین دوره از اردو ی زیارت اولی های سراسر کشور با حضور خادمین بارگاه منور رضوی و معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در اردوگاه ثامن الحجج مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه نهمین و آخرین دوره از اردوی زیارت اولی های کشوردر مشهد مقدس

نوجوانان استان های مرکزی، البرز، خوزستان، خراسان جنوبی، اصفهان، همدان و لرستان به حرم حضرت آقا امام رضا (ع) مشرف شدند تا شروعی دوباره در زندگی خود داشته باشند .

در مراسم افتتاحیه آخرین دوره از اردوی زیارت اولی ها، خادمان حضرت رضا(ع) به استقبال پسران ایران آمدند تا به آنها خوشامد بگویند . خادمان با خود هدایای متبرک و پرچم امام رضا (ع) را آوردند تا حس و حال زیارت اولی ها را پیش از زیارت حرم مطهر ،امام رضایی کنند.بسیاری از بچه ها با دیدن خادمان امام رضا، آرزو کردند که کاش انها هم بتوانند با انجام کارهای خوب در شهر خود، خادم الرضا شوند.

محمد حسین پورثانی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی هم در این مراسم به پیشواز زیارت اولی ها آمدند و در سخنان خود خطاب به زائر اولی ها گفتند :(شما نور دیده امام رئوف هستید. به خود ببالید که به مشهد الرضا آمده اید. اینجا مکانی است که ملائک پرواز می کنند.

وی ادامه داد؛ زمانی که وارد حرم امام رضا می شویم همه می گوییم السلام علیک یا امام رئوف، این به آن معنی نیست که بقیه امامان مهربان نیستد، ولی مهربانی امام رضا قابل لمس است.

وی افزود،: امام رضا رفیق است ،از ایشان خواسته های کوچک‌و کم نداشته باشید،

در پایان پورثانی از مسئولین اردوگاه، ریاست سازمان دانش آموزی ،معاونان ایشان ودیگر همراهان در برگزاری این اردوها ،تشکر کردند.

خبرنگار خبرگزاری پانا، سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار