انجمن رباتیک کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان جهانی شد

گلستان(پانا)-درخشش انجمن رباتیک کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان در جشنواره ملی لکوکاپ ایران و صعود به مرحله جهانی انجمن رباتیک کانون طه در بیستمین جشنواره ملی لکوکاپ ایران در درخشان ترین خاستگاه علم و‌نوآوری دانشگاه صنعتی شریف افتخار آفریدند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
انجمن رباتیک کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان جهانی شد

درخشش انجمن رباتیک کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان در جشنواره ملی لکوکاپ ایران و صعود به مرحله جهانی انجمن رباتیک کانون طه در بیستمین جشنواره ملی لکوکاپ ایران در درخشان ترین خاستگاه علم و‌نوآوری دانشگاه صنعتی شریف افتخار آفریدند.
اعضای انجمن رباتیک کانون طه استان گلستان به مربی گری مهرگان نامنی موفق به کسب مقام اول و سوم شدند و به مرحله جهانی صعود کردند.

بیستمین جشنواره ملی لکوکاپ در ۵ اسفند ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد که در پایان آراد خاندوزی موفق به کسب مقام اول در رشته ربات فوتبالیست و اهورا محمدزاده در رشته ربات آتش نشان موفق به کسب مقام سوم شدند.

لکوکاپ، بزرگترین رویداد دانش‌آموزی در خاورمیانه است در این رویداد، هر ساله هزاران دانش‌آموز از سراسر کشور همزمان در یک روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

لکوکاپ این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد که در هر رشته که فعالیت کرده‌اند با ایجاد بستری مناسب، خلاقیت‌ و مهارت‌های فراگرفته خود را به نمایش گذاشته و با سایر دانش‌آموزان به رقابت بپردازند. همچنین نفرات برتر لکوکاپ ایران به لکوکاپ جهانی اعزام می‌شوند که هر سال در یکی از کشورهای تحت پوشش لکو برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار