معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

نقش دانش‌آموزان در پیشرفت جامعه امروزی انکارناپذیر است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، با اشاره به فعالیت‌ها و پیشرفت دانش‌‌‌آموزان در مسابقات فرهنگی هنری، نقش آنها را در پیشرفت جامعه امروزی، نقشی اثرگذار و انکارناپذیر دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۲۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش دانش‌آموزان در پیشرفت جامعه امروزی انکارناپذیر است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، ضمن تبریک هفته امور تربیتی و پرورشی در نماز جمعه این هفته شهرستان ملارد، بیان کرد: امر تربیت بسیار مهم است و طبیعتا کمک مجموعه‌های فرهنگی و نهادهای آموزشی و مدارس بسیار تاثیرگذار است، طبق سند تحول بنیاد اداره آموزش و پرورش، باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد که دانش‌آموزان حافظ سنگرهای آموزشی و فرهنگی جامعه هستند.

وی با اشاره به پیشرفت نهادهای دانش‌آموزی، افزود: امسال استعداد بسیاری از دانش‌آموزان شکوفا شد و توانستیم در امر تربیت و پرورش آینده‌سازان کشور، با اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، برگزاری کلاس‌های آموزشی و خبرنگاری، برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان نومکلف ملاردی، برگزاری جشن‌ها و همایش‌های بزرگ و باشکوه فرهنگی و هنری با حضور ویژه و پررنگ دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای و برگزاری طرح ایما در مدارس منطقه شاهد استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان و عملکرد قابل تحسین آنها باشیم‌.

امام جمعه شهرستان ملارد نیز با اشاره به متفاوت بودن نماز جمعه این هفته شهرستان به دلیل محوریت حضور دانش‌آموزان و ضمن قدردانی از برنامه‌های تربیتی و گفتمان‌سازی‌‌ برای پرورش قوه انتقاد در دانش‌‌‌آموزان و جوانان بیان کرد: در تربیت جوانان، علاوه بر افزایش اطلاعات باید عقلانیت هم ارتقاء یابد و نباید بین این دو فاصله بیفتد، تربیت دانش‌‌‌آموزان در مدارس باید جدی گرفته باشد و برای پرورش همه ابعاد تربیت برنامه‌ریزی جدی صورت گیرد.

وی افزود: باید دست اندرکاران مدارس روش‌های نوین تربیتی را بیاموزند و در مورد دانش‌‌‌آموزان به کار بگیرند، فرایند تربیت باید عملیاتی شود و با توجه به هجوم آسیب‌های اجتماعی بسیار در جامعه، از این روش‌ها در جهت پیشگیری از گرایش به این آسیب‌ها استفاده کرد.

خوبانی خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی در جامعه بیداد می‌کند و لازم است با برنامه‌ریزی مدون، بروز و خلاقانه نوجوانان را به سمت و سوی فعالیت‌های مثبت و سازنده هدایت کنیم و آن‌ها را تنها آموزش محور تربیت نکنیم، از دانش‌آموزان ملاردی در جبهه‌های مذهبی نیز استفاده کنیم، زیرا امسال دانش‌آموزان ملاردی توانستند در مسابقات قرانی و احکام بدرخشند و موفقیت‌های الهی بسیاری کسب کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با استقبال مسئولین، والدین و کادر آموزشی در مدارس می‌توانیم شاهد شکوفایی ذوق فعالیت‌های دانش‌آموزان و در نتیجه پیشرفت آنها باشیم.

در نماز جمعه هفته امور تربیتی از دانش‌آموزان فعال این شهرستان تقدیر شد.

دانش‌آموز خبر‌نگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار