رئیس جمهور وارد فرودگاه عسلویه استان بوشهر شد

بوشهر(پانا) - رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی، دقایقی پیش وارد فرودگاه عسلویه شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۵۲۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهور وارد فرودگاه عسلویه استان بوشهر شد

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزرای کشور، آموزش و پرورش دفاع، نیرو، نفت، راه و شهرسازی، اقتصاد، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، در این سفر ۲ روزه، آیت الله رییسی را همراهی می کنند.

افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، طرح آب شیرین کن شماره ۲ بوشهر و طرح های نهضت ملی مسکن از جمله برنامه‌های سفر استانی آیت الله رئیسی به استان بوشهر است.

دیدار عمومی رئیس‌جمهور در شهر بوشهر و شهر خورموج ، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان بوشهر و شرکت در نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و فرهنگی استان بوشهر، نشست با نخبگان فرهنگی و اجتماعی و برخی از سرمایه‌گذاران خارجی در استان از جمله دیگر برنامه های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به استان بوشهر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار