مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

برگزاری بیش از ۲۳۰۰ نشست تبیینی در مدارس

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت بیش از ۲۳۰۰ نشست تبیینی در مدارس سطح استان برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۲۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیش  از ۲۳۰۰ نشست تبیینی در مدارس

حسنعلی میرعبدی،مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان که به مناسبت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی برگزار شد؛ خدمت به جامعه فرهنگی و دانش آموزی را رزقی معنوی و افتخاری بزرگ عنوان کرد و گفت: براساس آخرین رتبه بندی انجام شده در وزارت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی استان سیستان و بلوچستان از نظر عملکرد موفق به کسب رتبه اول در کشور شد.

وی به بیان بخشی از عملکرد حوزه پرورشی و فرهنگی پرداخت و گفت: در رابطه با موضوع جهاد تبیین تاکنون ۲۳۰۵ جلسه تبیینی با هدف آشنایی، معرفت افزایی و آگاهی بخشی به دانش آموزان و فرهنگیان در سراسر استان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: طرح مولفه‌های حکومت مهدوی یکی از دیگر طرح های پرورشی است که از شنبه هفته آینده تا روز میلاد امام زمان علیه السلام در ۸۶۰۰ مدرسه استان اجرا خواهد شد.

وی همچنین از برپایی اجتماع بزرگ ۲۴۰۰ نفری دانش آموزان در قالب طرح هر مدرسه یک هیئت خبر داد و گفت: این اجتماع بزرگ روز شنبه ۱۳ اسفند در مصلی زاهدان برگزار خواهد شد.

میرعبدی افزود: طرح شهید سلیمانی یکی دیگر از مهمترین طرح های اجرا شده در روز شهادت این شهید بود که در بیش از هشت هزار مدرسه استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه همایش دختران فاطمی نیز استان سیستان و بلوچستان در کشور پیش قدم بود و این همایش در تمامی مناطق و شهرستان های استان برگزار شد.
وی از انعقاد تفاهم نامه با سازمان سواد رسانه خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه در طول سال تحصیلی ۲ هزار دانش آموز و همکار فرهنگی از کارگاه ها و آموزش های سواد رسانه ای بهره مند خواهند شد.

به گفته میرعبدی برگزاری ۱۹۸ کارگاه آموزشی امور تربیتی و اجرای طرح تبیین منظومه فکری امامین انقلاب از دیگر برنامه های مهم حوزه پرورشی در مدارس است.

دانش آموزخبرنگار: کیانا رخشانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار