علی شمس معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش

تجربه متفاوت و جذاب دانش آموزان مازندرانی در اداره امور مدرسه

رامسر(پانا)- معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در دبیرستان دخترانه رضی کاظمی رامسر گفت :امروز مدارس مازندران شاهد تجربه ای متفاوت و جذاب بود،دانش آموزان به مدت یک روز تحصیلی در اداره امورمدرسه مشارکت نمودند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تجربه متفاوت و جذاب دانش آموزان مازندرانی در اداره امور مدرسه

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما علی شمس افزود:این طرح همان مشارکت دانش آموزان دراجرای امورمدرسه است که امروز همزمان با مشارکت فعالانه و مسئولانه دانش آموزان در مدارس سراسر استان مازندران اجراشد.

وی اظهارداشت :دراین طرح دانش آموزان دریک روز ازسال تحصیلی درنقش کادرمدرسه وظایف آن اعم از مدیریت،معاونت های مختلف ،مشاور،دبیر را برعهده گرفتند.

وی بیان داشت :درک مشکلات مدرسه،احساس مسولیت پذیری،بالابردن سطح درک دانش آموزان ،بررسی میزان علاقمندی به مشاغل آموزشی،نقش پذیری و مهیا سازی برای آینده ای بهتر ازجمله اهداف این طرح بوده است .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر نیز گفت : این طرح درواقع از ظرفیت های بالای دانش آموزان واستفاده ازخردجمعی آنان دراداره مدرسه بوده است.
رحمت الله حسینعلی ثانی افزود: مدارس محور توسعه هرجامعه ای است و فرهنگ سازی باید در درون مدارس شکل بگیرد.
وی بیان داشت : دانش آموزان رامسر بویژه دانش آموزان مدرسه رضی کاظمی امروز عملکرد شایسته ای درمشارکت پذیری داشتند.
خجسته آذرهوش ،مدیر مدرسه رضی کاظمی نیز گفت : این طرح ظرفیت ها و توانمندی دانش آموزان را بیش ازپیش آشکار و آنها را با مسائل درون مدارس آشنا ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار