رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی خبر داد:

برگزاری پنجمین جشنواره استانی مهارتی دانش آموزان با نیازهای ویژه

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی گفت پنجمین جشنواره استانی مهارتی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه،هر ساله از سوی سازمان استثنایی کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین جشنواره استانی مهارتی دانش آموزان با نیازهای ویژه

جواد روحانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت: این جشنواره به منظور شناسایی استعداد و توانمندی دانش آموزان، احساس خود ارزشمندی به عنوان عضو مفید و مولد در بازار کار، تشویق و ترغیب دانش آموزان در راستای افزایش مهارت حرفه ای و ارتقای کیفیت آموزشی مدارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان استثنایی نیازهای ویژه‌ای داشته و از برخی توانایی‌ها برخوردار نیستند باید با تعلیم و تربیت مناسب و برنامه‌ریزی‌های ویژه و اساسی تلاش کنیم تا در مسیر یادگیری آنها خللی ایجاد نشود که ضروری است برای رسیدن به این مهم از تجهیزات و لوازم کمک‌آموزشی متناسب با نیاز این دانش‌آموزان استفاده شود تا توانمندی‌های بالقوه خود را به مرحله فعالیت برسانند.

روحانی گفت: این جشنواره در مرحله دختران در هنرستان همیاران صالحه در ناحیه ۷مشهد و در مرحله پسران در هنرستان تنباکوچی منطقه طرقبه و شاندیز به رقابت می پردازند.

وی گفت: امیدوارم با این جشنواره‌ها بتوانیم نقش بزرگی در آینده دانش آموزان عزیزمان در مدارس استثنایی داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار