مامور آرام کردن بیرانوند در پرسپولیس کیست؟

تهران (پانا) - ستاره پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان برای یک لحظه از کوره در رفت.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مامور آرام کردن بیرانوند در پرسپولیس کیست؟

پرسپولیس بعد از برد مقابل سپاهان در اصفهان، در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری سه بر صفر دست پیدا کرد تا با توجه به تساوی استقلال و سپاهان، وضعیتش را در جدول بهتر کند. علیرضا بیرانوند در این بازی و در همان ابتدای مسابقه موفق شد ضربه پنالتی پیمان میری را مهار کند و ستاره تیمش لقب بگیرد. با این حال علیرضا دقایقی بعد از گرفتن پنالتی از کوره در رفت و صدای فریادهای او را همه در ورشگاه آزادی شنیدند.

بیرانوند بعد از لو رفتن چند توپ و تحت فشار قرار گرفتن پرسپولیس و ایجاد موقعیت برای نفت مسجد سلیمان به یکی دو بازیکن معترض شد و با صدای بلند با آن‌ها صحبت می‌کرد. در همین بین وحید امیری ستاره آرام و دوست صمیمی بیرانوند وارد ماجرا شد و علیرضا را به آرامش دعوت کرد. در واقع وحید مامور آرام کردن علیرضا شد و بیرانوند هم لحظاتی بعد به درون دروازه برگشت تا بازی را دنبال کند.

بیرانوند کاپیتان اول پرسپولیس نیست ولی به معنای واقعی یک کاپیتان برای پرسپولیس به حساب می‌آید و قدرت رهبری فوق العاده ای دارد. علیرضا به دلیل پست بازی‌اش کل بازی را با تسلط کامل می‌بیند و هر جا لازم باشد به همبازیانش تذکرات لازم را می‌دهد.

لازم به ذکر است، دقایقی بعد از عصبانیت شدید، بیرو وقتی تیمش به گل رسید، گل بازیکنان را به نزدیکی نیمکت پرسپولیس برد و از آن‌ها خواست در خوشحالی بعد از گل شرکت کنند و حلقه اتحاد تشکیل دهند. بیرانوند با این کار خواست اتحاد تیمی را بالا ببرد و همه بازیکنان را یکدل و متحد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار