رفتارسازی دینی دانش‌‌آموزان یکی از دغدغه‌های برگزاری مسابقات قرآنی است

کرج (پانا) - برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز در دبیرستان نمونه دولتی فاطمه الزهرا (س) ناحیه ۳ کرج برگزار شد که رفتارسازی دینی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های برگزاری این مسابقات است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
رفتارسازی دینی دانش‌‌آموزان یکی از دغدغه‌های برگزاری مسابقات قرآنی است

این مسابقات هر ساله در رشته های فهم قرآن، نهج الباغه، صحیفه سجادیه، حفظ قرآن، گفتمان مهدوی، دعاخوانی، مداحی، اذان و احکام برای دانش آموزان سرتاسر کشور برگزار می شود.

یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در کنار آموزش دروس کتب درسی به دانش آموزان، تعلیم و تربیت آنها متناسب با فرهنگ و آداب اسلامی و قرآنی است.

روسای آموزش و پرورش به منظور پرورش استعدادهای مذهبی دانش آموزان هرساله اقدام به برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی مختلف می‌کند که علاوه بر جنبه رقابت و سرگرمی برای دانش آموزان، باعث شناخت و کشف استعدادهای برتر دانش آموزان است که یکی از مهمترین رویدادها در این بین مسابقات قرآن، عترت و نماز است.

مسابقات قرآن، عترت و نماز به عنوان یک رخداد فرهنگی در همه دوره های تحصیلی و در دو بخش فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می شود و یک بخش بین الملل دارد که هر دو سال یک‌بار برگزار می شود که رفتارسازی دینی دانش آموزان یکی از دغدغه های برگزاری این مسابقات است.

مسابقات قرآن، عترت و نماز هر سال در بخش های کتبی و شفاهی برگزار می شود و دانش آموزان حائز شرایط می توانند با توجه به علاقه و پایه تحصیلی خود در هر یک از رشته های اعلام شده ثبت نام کرده و در موعد مقرر برگزاری در مسابقات شرکت کنند.

امسال نیز پایگاه برگزاری مرحله منطقه ای این مسابقات در ناحیه ۳ کرج دبیرستان فاطمه الزهرا (س) بوده است. همچین طبق نتایج مرحله منطقه ای راه یافتگان به مرحله استانی تا اواسط فرودین ماه اعلام خواهد شد.

دانش آموزخبرنگار: غزل کشاورزنوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار