برگزاری یادمان استاد حسین وحیدی با عنوان همایش سروش شیدایی

تهران(پانا)- دومین یادمان استاد حسین وحیدی تحت عنوان سروش شیدایی با هدف تجلیل از یاد، مقام و منزلت شامخ استاد گرانقدر زنده یاد حسین وحیدی ستاره ی پر فروغ آسمان علم و ایمان که مدت ۷۷سال است مشغول به تدریس ریاضیات می باشند در سالن اجتماعات موسسه آموزشی سروش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادمان استاد حسین وحیدی با عنوان همایش سروش شیدایی

دومین یادمان استاد حسین وحیدی تحت عنوان سروش شیدایی با هدف تجلیل از زنده یاد حسین وحیدی با حضور علی اصغر فانی و محسن حاجی میرزایی وزای سابق آموزش و پرورش، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز اساتیدی چونصفری نیا، داودی ، محمود مهر محمدی و صدری محقق کتب درسی برگزار شد. همچنین در این همایش، توسط بزرگان عرصه ی علم و دانش از ٣تن از برگزیدگان دومین دوره این یادمان تقدیر به عمل آمد.

عبدالله شیرازی، مدیر و موسس مجتمع سروش با بیان اینکه یادمان سروش شیدایی قرار است هرساله هم‌زمان با سال‌روز تولد استاد حسین وحیدی برگزار شود،نوید یک حرکت تازه و نشاط بخش در حوزه آموزش و تعلیم را به جامعه ی مدرسان داد و افزود: هرسال از مقام شامخ معلمان و آموزگاران برجسته ی کشور در خلال این یادمان تقدیر بعمل خواهد آمد.

در ادامه حمید رضایی دبیر اجرایی این یادمان خاطر نشان کرد: در این رویداد علمی و فرهنگی ۸ محور ترویج کتاب و کتاب خوانی، توسعه مهارتهای اجتماعی، ترویج تفکر نقاد، ترویج هنر و تفکر هنری، ترویج مشارکت دانش آموزان و والدین در راهبری مدرسه، ترویج رفاقت و پرهیز از رقابت توام با حسادت، ترویج فرهنگ گفتگو و ترویج عدالت باتوجه به تفاوتهای فردی برگزار شد.

و آثار، طرح ها و ایده ها ی شرکت کنندگان معرفی شده که از اقصی نقاط کشور آثار خود را ارسال کرده بودند مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نیز از منتخبان تقدیر به عمل آمد.

*خبرنگار پانا: حمیدرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار