مشاور دبیرستان نوشین بختیاری بخش جوادآباد:

آشنا کردن دانش‌آموزان با افراد بزرگ دینی، یکی از وظایف مهم حوزه تربیتی است

جوادآباد (پانا) - مشاور دبیرستان نوشین بختیاری بخش جوادآباد، اعیاد شعبانیه را زمانی برای یادآوری اسوه‌هایی چون امام حسین، حضرت ابوالفضل و حضرت زین العابدین دانست و گفت آشنا کردن دانش‌آموزان با افراد بزرگ دینی، یکی از وظایف مهم حوزه تربیتی است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آشنا کردن دانش‌آموزان با افراد بزرگ دینی، یکی از وظایف مهم حوزه تربیتی است

الناز داداش باران، مشاور دبیرستان نوشین بختیاری شهر جوادآباد،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در رابطه با این موضوع به پانا بیان کرد:«اعیاد شعبانیه، یادآور اسوه های بزرگی چون امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام زین العابدین است تا ما در زندگی این اسوه های گرانقدر را الگوی خود قرار دهیم و از آنها سیره معرفت و راه و روش زندگی را بیاموزیم و در زندگی از آنها استفاده کنیم.»

و ی ادامه داد: «امام حسین اسوه و الگوی شهادت و رشادت است. امام حسین حتی در روز عاشورا و در آن روز که به آن شدت دچار مشکلات شده بودند نمازشان را به موقع به جا آوردند. همچنین یکی از آثاری که نماز خواندن در زندگی ما دارد، این است که یک نظمی را وارد زندگی ما می‌کند و به زندگی مان برنامه می‌دهد.»

داداش‌باران افزود: «همچنین حضرت ابوالفضل نیز اسوه معرفت است. ما از حضرت ابوالفضل آن ولایت پذیری و وفاداری که نسبت به امام حسین داشتند را می آموزیم و باید همانطور آن را نسبت به امام زمانمان داشته باشیم. باید ما هم مانند حضرت ابوالفضل پشت ولایت امام زمان بایستیم و آن را قبول کنیم و به خاطر آن هرکاری را که درست باشد، انجام دهیم.»

مشاور دبیرستان نوشین بختیاری در پایان گفت: «ما به عنوان یک فرهنگی که در آموزش و پرورش فعالیت می‌کنیم، یکی از وظایف و مسئولیت های بزرگی که در حوزه تربیتی داریم این است که افراد بزرگ دینی خود را مانند امام حسین (ع)، حضرت ابولفضل(ع) و از همه مهمتر حضرت مهدی را به دانش آموزان بشناسانیم و به آنها بیاموزیم چگونه بتوانند رضایت آنها را جلب کنند و چه کارهایی برای خوشنودی آنها انجام دهند.»

دانش آموز خبرنگار: محدثه قرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار