معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان:

علاقه و توانایی دانش‌آموزان، نشان‌دهنده راه کشف استعداد آنان است

بهارستان‌یک (پانا) - معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان در سخنانی، علاقه و توانایی دانش‌آموزان را نشان‌دهنده راه کشف استعداد آنان به مربیان دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۱۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
علاقه و توانایی دانش‌آموزان، نشان‌دهنده راه کشف استعداد آنان است

افتتاحیه طرح جابربن‌حیان با حضور عباس آزادی معاون پژوهش و توسعه منابع و معصومه احمدی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان در آموزشگاه شاهد شهید آوینی این منطقه برگزار شد.

در این مراسم، معصومه احمدی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان در سخنانی، با تاکید بر اهمیت فراوان این طرح در تحصیل دانش‌آموزان، اظهار کرد: هر انسان موفق یک الگویی در زندگی خود دارد؛ شما دانش‌آموزان هم لازم است دانشمندان، فیلسوفان و انسان‌های موفق را، الگوی راه خود قرار دهید تا در زندگی موفق شوید و به علم و دانش خود بیفزایید تا در آینده فردی مفید برای کشورمان باشید.

وی همچنین ادامه داد: استعداد، یک ویژگی ذاتی است که در وجود تمام دانش‌آموزان قرار دارد و آنان تنها لازم است استعداد خود را کشف کنند؛ به دنبال علاقه و توانایی‌های خود باشند تا در مسیر آن پیشرفت کنند؛ هدف زندگی خود را بیابند و در مسیر آن گام بردارند.

عباس آزادی، معاون پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در افتتاحیه طرح جابربن حیان این منطقه، ضمن اشاره به اهمیت پژوهش توسط دانش‌آموزان و مدارس، گفت: برای پیشرفت علمی و آموزشی و رسیدن به حداقل‌های توسعه یافتگی، پژوهش و تحقیق سنگ بنای اولیه به شمار می رود؛ بنابراین همواره می‌توان میان کم و کیف عملکرد پژوهشی در هر جامعه و میزان توسعه یافتگی آن جامعه رابطه مستقیمی برقرار کرد.

وی افزود: لازم است تلاش کنیم تا علاوه بر مفاهیم پایه، راهی به دانش‌آموزان معرفی شود که خود آنان بتوانند به دنبال معرفت و دانش مورد نیاز بگردند و به یادگیرنده‌ای مادام‌العمر تبدیل شوند.

آزادی در پایان، ضمن تاکید بر تسریع شناسایی راه‌های پژوهش به دانش‌آموزان، اظهار کرد: به منظور معرفی راه پژوهش به دانش‌آموزان، علاوه بر کسب دانش، لازم است راه و روش یادگیری را نیز به آنان آموزش دهیم تا میل به یادگیری در آنان تقویت شود.

دانش‌آموز خبرنگار: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار