معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تشریح کرد:

اعلام برنامه‌های هفته امور تربیتی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، برنامه‌های هفته امور تربیتی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام  برنامه‌های هفته امور تربیتی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در جلسه هماهنگی برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بمناسبت هفته امور تربیتی، با حضور مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و‌ پرورش شهرستان‌های استان تهران و رؤسای ادارات پرورشی این استان، در تشریح برنامه های این هفته، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته امور تربیتی، در روز دوشنبه هشتم اسفندماه، گردهمایی مربیان تربیتی با حضور ۸ نماینده از شهرستان‌های استان تهران در تالار وحدت تهران با حضور دکتر یوسف‌ نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد. همچنین در این روز از کارمندان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اهدای شاخه‌های گل توسط دانش‌آموزان تجلیل خواهد شد.

وی افزود : در روز چهارشنبه، دهم اسفند همزمان با سومین روز از هفته امور تربیتی در کانون فرهنگی_تربیتی استانی سمیه، مراسم نمایش دست‌آورد های پرورشی و تربیتی مناطق شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه تشریح برنامه‌های این هفته، تصریح کرد: روز پنجشنبه ۱۱ اسفند، در راستای طرح زیست‌بوم جدید تربیتی، مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران در جلسه‌ای به‌ همراه گروه دانش‌آموزان‌ با اهدای هدایایی از ائمه جمعه شهرستان خود تجلیل خواهند کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: ۱۸ خانواده از شهدای امور تربیتی در شهرستان‌های استان تهران ساکن هستند و در روز پنجشنبه رؤسای ادارات مناطق آموزش و پرورش به همراه یک گروه دانش‌آموز به دیدار خانواده شهدای امور تربیتی شهرستان مربوطه خواهند رفت.

دهنوی در ادامه شرح برنامه‌های هفته امورتربیتی در شهرستان‌های استان تهران، افزود: در روز جمعه مورخ ۱۲ اسفند برنامه‌های مختلف فرهنگی در نماز‌های جمعه شهرستان‌های استان تهران، در نظر گرفته شده است. سخنرانی پیش از خطبه نمازهای جمعه یکی از ارکان تاثیر گذار در امور تربیتی شهرستان ذی‌ربط خواهند بود و تقدیر از معاونین پرورشی و مربیان تربیتی شهرستان در نماز جمعه انجام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه بیان کرد : در روز شنبه ۱۳ اسفند نشست نومربیان و نومعلمان دانشگاه‌فرهنگیان واوان در حال طراحی است و روز شنبه ۱۴ اسفند، در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برنامه زنگ‌ اندیشه اجرایی خواهد شد.

خبرنگار دانش آموز: سید محمدطاها دلاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار