رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور:

دانش‌آموز نیشابوری به کارگاه ملی گرافیک رضوی راه یافت

نیشابور (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور از راهیابی محمد متین تقوی‌نیا به عنوان جوان‌‌ترین گرافیست کشور از نیشابور به کارگاه ملی گرافیک رضوی در استان قم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز نیشابوری  به کارگاه ملی گرافیک رضوی راه یافت

علیرضاسیدآبادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: میزبانی هشتمین جشنواره ملی گرافیک به استان قم از سوی بنیاد بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) سپرده شد و جمعی از هنرمندان موفق گرافیک و اساتید فعال در سایر رشته‌های هنری در قم حضور یافتند.

وی گفت: در این دوره به مفهوم عام گرافیک پرداخته شده تا خروجی جشنواره در سبک زندگی مردم تأثیرگذار باشد و رشته تصویرسازی با توجه به اینکه بخشی از مخاطبان ما کودکان و نوجوانان هستند به‌ عنوان یک رشته جدید و مهم مورد توجه قرار گرفته است و رشته پرچم و کتیبه هم که چند سالی است در برخی از جشنواره‌ها حضور دارد و نیازهای شهری و خانگی را پاسخ می‌دهد، در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در رشته پوستر نیز شرکت کنندگان احادیث رضوی مورد نظر خود را تایپوگرافی کرده و به صورت حرفه‌ای و متناسب با استعدادها و قابلیت‌ها تصویرسازی کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد: محمد متین تقوی نیا بعنوان جوان‌ترین گرافیست کشور از نیشابور به کارگاه ملی گرافیک رضوی به‌عنوان یکی از سلسله برنامه‌های هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی بنیادبین المللی امام رضا(ع) راه‌یافت که در مجتمع حضرت معصومه(سلام الله علیها) در شهر قم با حضور هنرمندان کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار