مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

سپاه تکیه گاه مطمئنی برای پیشرفت کشورمحسوب می‌شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکیه‌گاه مطمئنی برای پیشرفت کشور محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۰۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سپاه تکیه گاه مطمئنی برای پیشرفت کشورمحسوب می‌شود

علی مطهری در جلسه ستاد استانی هفدهمین جشنواره علمی، پژوهشی فرهنگیان استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز و پاسدار بیان کرد: سپاه همیشه مقتدر و پایدار در زیرساخت‌های اساسی کشور نقش اساسی را ایفا کرده است و امروزه تکیه‌گاه مطمئنی برای پیشرفت مملکت محسوب می‌شود.

وی گفت: خدا را شاکریم که حفاظت از ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است از جنس اقتدار و استقامت و رهرو راه مولایشان حسین (ع)، که با عزمی پولادین در ظلّ عنایات مقام معظم رهبری از وجب به وجب این خاک مقدس دفاع می کنند.

در این جلسه شهاب احمدی مسئول بسیج فرهنگیان استان نیز در خصوص جشنواره پژوهشی بسیج نیز اطهار کرد: هر جشنواره ای اعم از علمی پژوهشی و ... خروجی دارد که این خروجی باید در سیستم آموزش و پرورش تاثیرگذار باشد و ثمره آن را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش ببینیم و لمس کنیم.

در ادامه مهدی نمکین دبیر کارگروه ستاد استانی جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان با ارایه گزارشی از روند اجرای جشنواره گفت: استان آذربایجان غربی در این جشنواره با حضور 651 نفر و 732 اثر رتبه اول را در سطح کشور به دست آورده است.

وی افزود: پس از اختتامیه کشوری و ارائه مقالات برتر در سطح کشور در نیمه دوم اسفند ماه؛ کمیته داوری در سطح استان تشکیل می شود و به بررسی مقالات در سطح استانی پرداخته خواهد شد که زمان برگزاری اختتامیه استانی نیز متعاقبا اطلاع داده خواهد شد.

در پایان با حضور اعضای جلسه به مناسبت اعیاد شعبانیه از همکاران جانباز شاغل در اداره کل و پاسداران شاغل در بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی مراتب تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار