معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبرداد،

برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش‌آموزی قطب ۲ استان اصفهان در شهرستان فلاورجان /فیلم

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی قطب دو استان اصفهان ، به میزبانی شهرستان فلاورجان و با حضور ۱۲۶ دانش‌آموز پسر و ۱۱۷ دانش‌آموز دختر متوسطه از شهرستان‌های مبارکه، زرین شهر، برخوار، ناحیه یک، ناحیه چهار و دانش‌آموزان فلاورجان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش‌آموزی قطب ۲ استان اصفهان در شهرستان فلاورجان /فیلم

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت مسابقات قران، عترت و نماز دانش آموزی قطب دو استان اصفهان ، به میزبانی شهرستان فلاورجان و با حضور ۱۲۶ دانش آموز پسر و ۱۱۷ دانش آموز دختر متوسطه از شهرستان‌های مبارکه، زرین شهر، برخوار، ناحیه یک، ناحیه چهار و دانش آموزان فلاورجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در بخش آوایی که شامل حفظ و قرائت قرآن کریم است در رشته اذان و مداحی پسران و رشته دعاخوانی دختران شرکت خواهند کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در بخش پژوهشی این مسابقات نیز دانش آموزان در رشته های انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، فهم قرآن و گفتمان مهدوی به رقابت خواهند پرداخت.

دانش آموز خبرنگار: حدیث مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار