امام جمعه موقت رودهن:

تفاوت انقلاب ما در مبارزه با انگیزه، خدامحور و توصیه محور بودن آن است

رودهن(پانا) - امام جمعه موقت رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها را در مبارزه با انگیزه، خدامحور و توصیه محور بودن برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تفاوت انقلاب ما در مبارزه با انگیزه، خدامحور و توصیه محور بودن آن است

حجت الاسلام سید محمد حاج آقایی امام جمعه موقت بخش رودهن در خطبه‌های نمازجمعه این هفته عنوان کرد: خداوند در آیاتی خطاب به پیامبر(ص) می‌فرماید؛ برای آنها استغفار بطلب، اگر آنها مستقیم استغفار کنند، انها را نمی‌بخشم. زیرا میخواهند به دیگران بفهمانند که راه رسیدن به خدا پیامبر(ص) است و یکی از دلایل شفاعت نیز همین است که به ما می‌گوید که چه کسی بر حق است و شما خدا را باید از طرف چه کسی بشناسید.

وی افزود: یکی از صفات منافق این است که از علم گریزان است، انسان مومن یک خدا و یک طریق را دنبال می‌کند. منافق مریب است، یعنی ناآرام است. به این معنی است که مدام خط عوض می‌کند چون عمل صالحی ندارد.

آقایی در بخش‌هایی دیگر از صحبتش مطرح کرد: تفاوت انقلاب ما با انقلاب‌های دیگر در پیداش کیفیت در مبارزه با انگیزه و هدف خدا محور و توصیه محور است و این جامعه حی و زنده است. پس انقلاب ما دچار چرخش انقلاب‌ها نمی‌شود.این دولت میراث‌دار ۸ سال عقب ماندگی اقتصادی است. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ۷ الی ۱۰ سال کار جهادی نیاز دارد.

خبرنگار: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار