از شروط موفقیت در رشته مهندسی، شناخت مسئله و فنون این رشته است

فشافویه(پانا)-مهندس موفق منطقه فشافویه در تعریف رشته مهندسی گفت، گفت یک مهندس باید بتواند ضمن شناخت مسئله یا موضوع کاری، علوم و فنون لازم و همچنین محدودیت‌های مربوطه را تشخیص بدهد تا بتواند به موفقیت برسد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
از شروط موفقیت در رشته مهندسی، شناخت مسئله و فنون این رشته است

محمدعلی طاهری، با اشاره به شرایط رشته مهندسی به علاقه‌مندان این رشته بیان کرد: «در رشته معماری و حسابداری داشتن علاقه و پشتکار مهم است، همچنین پشتیبانی خانواده دراین راه ملاکی مهم محسوب می‌شود. مهندسی بازار کارخوبی دارد و این ویژگی موجب آن می‌شود که این رشته را از سایر رشته‌های دیگر تحصیلی متمایز کند.»

طاهری افزود: «اگر در این رشته علاقه و پشتکار داشته باشید، می‌توانید در این راه بدرخشید و موفق شوید. در رشته مهندسی شاید زمان مشخصی برای کارکردن نداشته باشید ولی درآمدی خوبی از این راه کسب خواهیدکرد.»

او خاطرنشان کرد: «هر شغلی درآمد و بازار خاص خود را دارد. رشته مهندسی نیز نیاز به تجربه‌ای دارد که بتوان به دنبال بازار کار گشت و درآمدی از این کار حاصل شود. مهندسی معماری امکان پذیرفته شدن و تحصیل در دانشگاه‌های خارج از ایران را هم دارد.»

طاهری در پایان گفت :«مهندسی شاخه‌های مختلفی دارد از جمله این شاخه‌ها حسابداری، عمران، صنایع ،کامپوتر و ... است که شخص با توجه به علاقه خود به دنبال آن می‌رود و ممکن است در این راه با سختی‌هایی مواجه شوید ولی اگر علاقه داشته باشید هیچ‌گاه خسته نمی‌شوید.»

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین فاطمه طاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار