بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان اردبیل درمحکومیت تحریم وزیر آموزش و پرورش

اردبیل(پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان اردبیل در محکومیت تحریم وزیر آموزش و پرورش از سوی اتحادیه اروپا بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان اردبیل درمحکومیت تحریم وزیر آموزش و پرورش

متن بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان استان اردبیل در محکومیت تحریم وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

از آغازین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی همواره از راه‌های گوناگون در صدد مقابله و ضربه‌زدن به ارکان و عناصر تأثیرگذار و خدمتگزار انقلاب بوده‌اند و با سیاست‌های کینه‌ورزانه‌ای همچون تحریم و تهدید به خیال خام خود خواسته‌اند تا در مسیر حرکت رو به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی خللی وارد کنند.

اتحادیه اروپا در این روزها با زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و قواعد بین‌المللی، وزیر متدین و انقلابی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران، را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است! آنچه به نظر می‌رسد فارغ از نتیجه و اثربخشی این‌گونه تحریم‌ها، این است که اتحادیه اروپا بار دیگر نشان داد که مسائل صلح‌آمیز هسته‌ای، حقوق بشری و پیشرفت‌های نظامی ایران فقط بهانه و دستاویزی بیش نیست و اگرچه به‌ظاهر افراد و مسئولان ایرانی را مورد تحریم قرار می‌دهد؛ ولی در اصل باهویت، فرهنگ، هنر و پیشینه ایران‌زمین در عناد و دشمنی هستند.

آنها امروز متولیان نهادهایی را نشانه گرفته‌اند که فرهنگ‌ساز و تمدن‌ساز بوده و اساس پیشرفت علمی کشور و مبنای شکوفایی استعدادها و اندیشه‌های ناب انقلابی و دینی بوده و نهادی بزرگ برای تربیت نسل آینده در تراز فرهنگ اسلامی است.

ما دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان استان اردبیل این اقدام سخیف و ضد حقوق بشری اتحادیه اروپا را به‌شدت محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم: بی‌گمان این تحریم نشانگر مسیر و سیاست درست نظام جمهوری اسلامی ایران در نهاد تعلیم‌وتربیت، تحت زعامت و راهبری رهبر معظم انقلاب بوده که دیر یا زود به نتیجه رسیده و الگویی برای کشورها و دولت‌های دیگر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار