فرمانده سپاه تهران بزرگ:

در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت

تهران (پانا) - فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد که در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت.

کد مطلب: ۱۳۴۹۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت

سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در آیین صبحگاه پرشکوه و بانشاط ۴ هزار نفر از طلایه داران راهیان نور و یادگاران لشکر۲۷ محمدرسول الله(ص) عنوان کرد: امروز به یاد دوران دفاع مقدس، پادگان دوکوهه مملو از بچه‌های دهه های هفتاد، هشتاد و نود بودکه با اشتیاق تمام برای میثاق با شهدا، بیعت با رهبر عزیز انقلاب، رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم در میدان صبحگاه حضور پیداکردند و یاد و خاطره آن روزها را زنده نگه داشتند و با شهدا عهد بستند .

وی اضافه کرد: این جمعیت حاضر آمده اند تا بگویند تا آخر پای پیمان خودشان ایستاده اند و تا تحقق تمام عیار چشم انداز بیانیه گامدوم انقلاب اسلامی از پا نمی نشینند و امروز با شهدا پیمان بسته اند.در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را در پادگان دوکوههجشن خواهیم گرفت.

در ادامه؛ نماینده مردم تهران در خانه ملت با قدردانی از فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) به دلیل برگزاری اردوی راهیان نور گفت: قطعا و یقینا برگزاری این اردو در پادگان دو کوهه تاثیر بسزایی در جهت انتقال ایثار و شهادت دارد.

سردار محمد کوثری در جمع عاشقان دوکوهه اظهارداشت: همه شهدا خالصانه جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و باعث عزت ،سربلندی و در نهایت پیشرفت اهداف بزرگ جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در اصل بر اساس کلام خدا آن هم به رهبری حضرت امام یعنی ولی امر مسلمین ایجاد شد و در نهایتجمهوری اسلامی ایران تأسیس و تشکیل شدلذا دست دشمنان خارجی و بیگانه که در این کشور تسلط کامل داشتند قطع شد و آنانآنچنان عصبانی شدند از این که نتوانستند توطئه هایشان را اجرایی کنند.

کوثری ادامه داد: دشمنان می خواستند نظام نوپای جمهوری اسلامی را از بیخ و بن برکنند و کنار بگذارند اما به لطف خدا آناننتوانستند توطئه هایشان را اجرایی کنند.

وی گفت: افتخار من و شما که بازماندیم باید کاری مانند خانم زینب (س) انجام دهیم و پیام رسان باشیم و افتخارات بزرگان را بدون کمو زیاد به نسل جدید منتقل کنیم.

کوثری خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: حضور شما در دوکوهه بسیار ارزنده است لذا همین حضور دوکوهه را دوکوه می کند.

ملت ایران همیشه در صحنه

سردار محمد رضا یزدی مشاور کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم در میان طلایه داران دوکوهه گفت:ملت ایران برای خنثیکردن توطئه دشمنان همیشه در صحنه هستند و اجازه دست درازی به بیگانگان را نخواهند داد.

وی حضور رزمندگان قدیمی و پیشکسوت در دوکوهه را یادآور روزهای سخت ولی شیرین در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: طلایهداران آمدند تا بگویند آن روزها ایستادگی کردند تا نظام نوپای ما از شر دشمنان در امان باشند.

وی یادآور شد: طلایه داران عاشق حضور پیدا کردند تا از خودگذشتگی خود را نشان دهند آنان گوشه کوچکی از مردم بزرگ ایرانهستند که برای رسیدن به قله پیشرفت و مقابله با دشمنان ایستادند و بگویند همیشه در صحنه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار