برگزاری آیین اختتامیه مسابقات قرآن عترت و نماز قطب یک مرکزی استان اصفهان 

اصفهان (پانا) -  چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی قطب یک مرکز استان اصفهان به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر  در محل دارالقرآن اهل بیت(ع)  و با حضور مهدی نم نبات معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، جعفر تحویل پور رئیس‌ اداره قران، عترت و نماز اداره کل و علیرضا توکلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین اختتامیه مسابقات قرآن عترت و نماز قطب یک مرکزی استان اصفهان 

در اولین روز از برگزاری این دور از مسابقات، تعداد ۲۰۰نفر از دانش آموزان دختر اعزامی از نواهی و مناطق قطب یک مرکز استان، در رشته های مفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ و تلاوت قرآن کریم، گفتمان مهدوی و ... به رقابت پرداختند.

در ابتدای این مراسم علیرضا توکلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته از جانب مجموعه معاونت پرورشی و تربیت بدنی در راستای مأنوس نمودن دانش آموزان با کتاب آسمانی قرآن، حضور پرشور دانش آموزان در مسابقات قران، عترت و نماز را نشان دهنده فطرت حق جو و حق طلب دانش آموزان دانست، و متذکر شد اگر مربیان تربیتی و معلمان تلاش محتوای مناسب تربیتی به فراگیران ارائه نمایندقطعا با استقبال از جانب فراگیران مواجه خواهند شد.

در ادامه مهدی نم نبات برقراری عدالت در داوری و نتایج مسابقات که دستاورد برگزاری قطبی مسابقات است را فرصت مغتنمی برای شناسایی استعداد های متنوع دانست.

همچنین نم نبات، برگزاری قطبی مسابقات را از این جهت که سبب رشد و تعالی دانش آموزان فعال قرآنی می شود تحسین کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در پایان متذکر شد که از سال آینده مسابقات قرآن، عترت و نماز به صورت پایه ای و تفکیک شده برگزار خواهد شد که این طرح می تواند فرصت مناسبی برای جذب عموم دانش‌آموزان به فعالیت های قرآنی را فراهم آورد.

خبرنگار: تینا نجفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار