در مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین مسابقه تئوری ثقلین در شیروان عنوان شد:

هدف از برگزاری مسابقه تئوری ثقلین، آشنایی قرآن آموزان با مفاهیم قرآنی است

شیروان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان گفت هدف از برگزاری مسابقه تئوری ثقلین، آشنایی قرآن آموزان با مفاهیم قرآنی و مکارم اخلاقی و به‌کار‌گیری آنها در زندگی فردی و اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری مسابقه تئوری ثقلین، آشنایی قرآن آموزان با مفاهیم قرآنی است

برگزیدگان سومین دوره از مسابقه تئوری ثقلین دارالقرآن امام علی(ع) اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان با حضور جمعی از مسئولان، مدرسان، اولیا و قرآن آموزان مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان در این آیین تجلیل گفت: هدف از برگزاری چنین مسابقه هایی، آشنایی قرآن آموزان شهرستان با مفاهیم قرآنی و مکارم اخلاقی و بکارگیری آنها در زندگی فردی و اجتماعی است.

یحیی عباسی افزود: به همین علت تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه برنده واقعی هستند و پاداش حقیقی خود را از خداوند متعال در طول زندگی دریافت خواهند کرد.

وی از تلاش های مدیر و مدرسان در راستای مدیریت و آموزش و همراهی اولیاء با دارالقرآن و فراگیری قرآن توسط قرآن آموزان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر دارالقرآن امام علی(ع) شهرستان شیروان نیز گفت: مسابقه تئوری ثقلین با هدف معرفی حدیث ثقلین است و این مسابقه بنا به فرمایش آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد امین (ص) که فرموده اند: همانا من در میان شما دو چیز گرانبها می گذارم که اگر بدانها چنگ زنید هرگز پس از من گمراه نشوید: کتاب خدا و عترت من أهل بیتم (ع)، در بین دانش آموزان شهرستان برگزار می شود که خوشبختانه از استقبال خوبی هم برخوردار است.

حمید رحمتی افزود: در سومین دوره از این مسابقه ۸۳۴ نفر از دانش آموز دختر و پسر شهرستان شیروان شرکت داشتند که از میان دانش آموزانی که به تمامی سوالات جواب درست داده باشند به قید قرعه لوح تقدیر و جایزه اهداء می شود که با توجه به استقبال گسترده‌ دانش آموزان شهرستان، این دوره ۱۰ نفر بیشتر از دوره های قبل، به عنوان برگزیده اعلام شد.

وی در ادامه نگار رضایی، پایه اول از دبستان هیأت امنایی فرهنگیان، علیرضا حسینی، پایه چهارم از دبستان شهدای فرهنگی، زهرا برات زاده، پایه سوم از دبستان هیأت امنایی فرهنگیان، مهدی علیزاده، پایه هفتم از آموزشگاه شاهد4، ریحانه محمدزاده زیارت، پایه سوم از دبستان مهر، ریحانه جوان مهر، پایه ششم از دبستان هاشمیان یزدی، آریا حاجی زاده، پایه ششم از دبستان شاهد۱، محمدامین قربانزاده، پایه سوم از دبستان شهید خوشقامت، هدیه محمد جعفری، پایه نهم از آموزشگاه نمونه ایمان، آتنا قویدل، پایه چهارم از دبستان محجبه، محمدمهدی براتعلی پور، پایه اول از دبستان ‌وحدت، سیده عارفه سیدی، پایه ششم از دبستان ۱۲بهمن، مطهره نجاتی، پایه پنجم از دبستان ربابه هاشمیان یزدی، امیرعلی‌‌ پروین، پایه پنجم از دبستان غدیر، مطهره ممشی، پایه ششم از دبستان خاکشور زیارت، هادی خدایاری، پایه دوم از دبستان امام خمینی(ره)، عطیه قوامی، پایه نهم از آموزشگاه نمونه ایمان، نازنین فاطمه علیپور، پایه سوم از دبستان شهید علیزاده گوگلی، آیلین نیک بخت، پایه دوم از دبستان شاهد(حضرت رقیه_س)، یگانه زهرا محمدی، پایه پنجم از دبستان ضحی۲، سیدمحمدطه موسوی، پایه پنجم از دبستان هیأت امنایی بهار، ستایش صابری، پایه هشتم از آموزشگاه هیأت امنایی فرهنگیان، طه نامدار، پایه ششم از دبستان شهید خوشقامت و هانیه خدایاری، پایه هفتم از آموزشگاه نمونه ایمان را به عنوان منتخبین سومین مسابقه تئوری ثقلین اعلام کرد که به تمامی سوالات مسابقه پاسخ صحیح داده بودند.

مدیر دارالقرآن امام علی(ع) آموزش و پرورش شهرستان شیروان اظهار کرد: این آیین تجلیل هر سال همراه با اجرای برنامه های محفل انس با قرآن و به صورت شاد و متنوع قرآنی، توسط مربیان و قرآن آموزان، اجرای سرود زنده، پرسش و پاسخ در جمع و اعطای گواهینامه ها و اهدای جوایز است.

حمید رحمتی گفت: دارالقرآن امام علی(ع)، تنها دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان شیروان است که در خیابان جامی شمالی، نبش چهارراه اول (تقاطع ابن سینا) واقع است که علاوه بر برگزاری های دوره های مختلف قرآنی، هرچند وقت و به مناسبت های مختلف مسابقات قرآنی تئوری، شفاهی و... ویژه دانش آموزان و عموم علاقه مندان برگزار می کند که جزئیات آن در شبکه های اجتماعی و در کانال quranshirvan@ اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از همه خیرین نیک اندیش و واقفین عزیز درخواست کرد هدایای نقدی، غیر نقدی، نذورات، خدمات اجتماعی و ... خود را در جهت گسترش فرهنگ قرآنی و با هدف خرید امکانات، تجهیزات، هدایای قرآنی قرآن آموزان، برگزاری برنامه های مناسبتی و... به دفتر دارالقرآن امام علی (ع) تحویل و یا با شماره 09155861121 تماس حاصل کنند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار